2010. február 22., hétfő

Kezdek belejönni

a weboldal-szerkesztésbe, mondhatnám, és igaz is lenne, csak épp ami nekem siker, az egy programozónak kb. 2 perces munka. Valamelyik nap asszem 2 órámba telt, hogy fórumok, jobbra-balra kattintgatások, fej falbaverése és hasonló módszerek segítségével egy vagy két sort beillesszek vagy kitöröljek. Félek, hogy nem leszek kész egyhamar. És nem csak ezzel kéne foglalkoznom, hanem még egy rakás szöveg, aminek fel kell kerülni a honlapra, is megfogalmazásra vár. Plusz jó lenne venni nyomtatót, átiratni a telefont a cég nevére, polcokat venni, névjegykártyát, esetleg brossúrákat csináltatni. Ja, és a Paypalt is feltettem a weboldalra, ezen keresztül lehet majd fizetni a cuccokért. És ez azért is jó, mert így nem kell drága és időigényes ún. "merchant account"-ot, azaz kereskedői számlát IS nyitni a bankban. Pénteken voltam a sokadik banknál, elmondtam, hogy vállalkozói számlát szeretnék, internetes fizetéssel, és a cég egyik igazgatója MO-i lakos, nem UK. Hát, képzeljétek el, ez ANNYIRA különleges eset, hogy ilyennel még nem találkoztak, ezért minden egyes lépést külön kellene engedélyeztetni a központtal, így 4-6 hét is lehet a procedúra. Írtam a könyvelőnek, enyhén célozva arra, hogy ő baltázta el a dolgot, és kerítsen nekem valakit gyorsan, aki végre megcsinálja ezt a szerencsétlen bankszámlát.

Tegnap másodszorra ültem a volánnál, lent az udvaron, és "vezettem" 1-esben, majd rükvercben a kerítés egyik végétől a másikig (mintegy 10 méter). Marian mindig azt mondja: "half and half, half and half", vagyis amennyire visszaengedem a kuplungot, annyival nyomjam jobban a gázpedált. Aztán megállás előtt mondja azt is, hogy "kuplung és fék", de úgy 3 lefulladás után, amikor már kicsit biztosabban ültem a kormánynál és úgy gondoltam, hogy ez gyerekjáték, akkor próbáltam olyan közelre menni a kerítéshez, amennyire csak tudtam. Ettől Mariannak magasabb frekvencián kezdett játszani a hangja és a "kuplung és fék"-ből "kuplung és k...a fék!" lett:)

 

free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése