2010. február 11., csütörtök

Vezető lettem,

megérkezett az ideiglenes jogsim, 2020-ig érvényes, addig csak leteszem a vizsgát...

Tegnap, mivel este 7-re mentünk fallabdázni, úgy beszéltük meg, hogy mire Marian hazajön a munkából, elkezdem csinálni a kaját. Quiche-t (kís) ettünk: Igazából nem is értettem, miért (hacsak azért nem, mert egy korábbi alkalommal a grillt gondoltam a sütőnek és be is kapcsoltam), de a tűzhely sok gombja közül egyre barna ragasztószalaggal oda volt erősítve egy papírdarab: SÜTŐ. Ez a kis tájékoztató annyira elnyerte a tetszésemet, hogy teleragasztgattam a lakást hasonló kis cédulákkal, hogy Mariannak könnyebb legyen kiigazodni a bonyolult épület-struktúrában: AJTÓ, AKASZTÓ, LÉPCSŐ, KONYHA, KAJA, ÁGY, és végül PÁRNA került felcímkézésre. Már amikor az ajtón belépett, vette az adást, és röhögött. Nyilván a párnás megoldást találta meg utoljára, órákkal később, amikor már nem gondolta, hogy maradt még akna elrejtve. Bosszúból pingponglabdákat dugott a párnámba.

free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése