2010. január 16., szombat

Lehet, hogy külön

Marian-rovatot kéne indítanom, mindig van valami, amin szétröhögöm magam. Ma reggel eltűnt az ágyból, gondoltam, klotyó. Erre visszajön, mondja, hogy: "Azt hittem, fél 8 van (ma dolgozik), felöltöztem, és akkor néztem az órát, még csak 5.20 van":) Persze az vesse rá az első követ, aki még nem keveredett ilyen időzavarba. Volt olyan csapattársam, aki szombaton hajnali 4-kor a buszmegállóban állva döbbent rá, hogy nem kell suliba mennie...

Marian ilyeneket eszik, állítólag ez valami belfasti kaja, két szelet vajaskenyér között sültkrumpli. A neve chip butty, így néz ki: A hét amúgy az alvás és filmnézés jegyében telt: 3x ébredtem nevetségesen későn, le se merem írni, mert még én is pipa voltam magamra miatta. Marian édes, ilyenkor azt mondja, hogy "biztos szüksége volt rá a szervezetednek". Filmek terén pedig azt szoktuk csinálni, hogy elővesszük az Empire magazint, írunk egy listát arról, amit meg akarunk nézni, és vagy mozi, vagy letöltés. A héten láttuk a 500 Days of Summer-t; moziban a Daybreakers című, fordítottnak is nevezhető vámpíros filmet, amiben az emberek vannak kisebbségben a vérszívókhoz képest; aztán a Meryl Streep-féle Egyszerűen Bonyolult-at, igazából egyiktől se voltam elájulva. Végül tegnap a Glee című sorozat első két részét néztük meg (állítólag hamarosan az RTL-en is adják), ez egy középiskolai énekkar viszontagságairól szól, baromi jó zenékkel, itt egy kis ízelítő (tartsatok ki, egy perc után jön a zene):


free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése