2010. január 20., szerda

Okosodás

Ezeket a könyveket (kellene) olvas(n)om, igaz, még csak az X-men-t kezdtem el... És kezdem látni az előnyeit annak, hogy a barátnőm könyvtárban dolgozik, igaz, a hátrányait is, mert minden nap egy rakás könyvvel jön haza azzal a meggyőződéssel, hogy ez nekem/nekünk kell :)

A legtöbb könyv a kupacban cégalapítással foglalkozik, mivel ezen ügyködünk mostanában a sógornőmmel és a bátyjával. Olyan termékeket akarunk árulni az Egyesült Királyságban, aminek még nincs hivatalos forgalmazója itt, de mi szeretnénk azok lenni. Ennek érdekében levelezek a gyártóval, voltam már könyvelőnél, milliónyi oldalt elolvastam a neten a cégalapítással kapcsolatban és fellendítettük a Skype forgalmát is. Izgalmas dolgok ezek, remélem, jól felkészülünk, a termékek is tetszeni fognak a jónépnek, és mindenki jól jár. Kicsit furcsállom, hogy az asszem 6 könyvelőcég közül, akiknek írtam, csak egy írt vissza, igaz, ő azonnal, és múlt héten már voltam is nála. A többi válaszra se méltatott, én meg úgy vagyok vele, hogy ez biztos azt jelenti, hogy nagyon elfoglaltak, elegendő ügyfelük van, és így már nem lenne rám idejük, nem is írok nekik még egyszer.

A KRESZ-könyv pedig ennek folyománya, mármint a cégé, ugyanis tuti kell majd utaznom, és ehhez nem ártana, ha végre beülnék a nyavalyás volán mögé. Marian már hozott ideiglenes jogsihoz szükséges papírokat is, remélem, a héten vezetni is elkezdünk, és persze sulit is fogok nézni. Kérdeztem Mariant, hogy van-e itt Belfastban egy jó kis kietlen környék, ahol kedvemre bénázhatok a kocsijával, nagyon remélem, nem töröm ripityára (a járműről beszélek).

Ja, és jövő hét végén megyünk Dublinba:) Ti, akik jól ismertek engem, sem gondoltátok komolyan, hogy elsősorban az építészet, netán a művészet miatt tesszük meg azt a 160 km-t, ugye? Itt a fő ok:) Igen, egy magyarkaja-bolt. Múlt vasárnap kb. 2 órán keresztül néztük a termékeket, és fordítottam Mariannak, hogy mi micsoda és mi van benne és milyen íze van, persze a legtöbb édességet már ismeri:) Bettina is kért már ezt-azt, Petya meg azt mondta, hogy neki valószínűleg csak Túró Rudi kell (nekik majd elpostázom Shetlandra). Hát remélem ez egy jól felszerelt üzlet, mert ki fogjuk fosztani...

free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése