2010. január 24., vasárnap

Bicikli

Tegnap kimentem bringázni, egy órát terveztem, kettő lett belőle, mert megint eltévedtem... A folyó melletti kis úton mentem végig, így néz ki a folyó, nem egy Duna, de jobban karban van tartva: a sok eső, meg hóolvadás miatt aggódtam, hogy nyakig sáros leszek, mire hazaérek, de maga az út tiszta volt, jó, mellette nem szívesen borultam volna... Aztán elértem a Lock Keeper's Inn-ig, ami mostanában vált híres-hírhedt intézménnyé. Az észak-ír miniszterelnök felesége, aki 60 éves, kalandba keveredett egy 19 éves fiúval, szerzett neki 50.000 fontot (nem a sajátjából, persze), és csodák csodájára a fiú megnyerte az ennek a fogadónak az üzemeltetésére kiírt pályázatot is:  Az affér iróniája, hogy a nő neve Mrs. Robinson, haha:)

free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése