2010. január 1., péntek

Füstbe ment tervek

Hát ez a két hét nem igazán úgy alakult, ahogyan azt gondoltam, nem mintha hatalmas terveim lettek volna... Először ugye hazajöttem pár nappal hamarabb, de az utazás előtti napon kiderült, hogy nem is kellett volna. Ezzel összefüggésben egy igen komoly betegség a családon belül megpecsételte a karácsonyi hangulatot. A nehezén, remélem, most már túl van/vagyunk, de messze még a vége. Aztán miután 2 napot töltöttem nővérkémnél a gyerkőcökkel, talán már mondanom se kell, lebetegedtem. Így nem lett semmi az előszilveszteri és szilveszteri bulikból sem, helyette lefekvés, pokróc alatti izzadás és homeopátiás gyogyik. Valamelyik ezek közül segített, mert (lekopogom) már kutya bajom. A gondom csak az, hogy szerdán meygek vissza és még nem találkoztam a legtöbb barátommal, és nem intéztem semmit abből, amit terveztem, pl. az örökzöld téma: pulcsi- és kabátvásárlás. Valamint egy Mariannak vásárolt ajándék kicserélése. Vettem neki egy ilyet, ezekből össze lehet rakni egy szép karláncot, de a tesójától meg egy barátnőjétől is kapott összesen 4 láncszemet.

Voltunk még tavaly (haha, pár napja) a Szépművészeti Múzeumban ezen a kiállításon, be kell valljam, a fotók sokkal jobban érdekelnek, mint a festmények, de volt audio kommentár, így azért érdekesebb volt. Ott volt a hermelines hölgy is, de nekem ez tetszett a legjobban, valami megfogott benne.

Mennem kell, vár Marian és a Skype:)

free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése