2009. június 17., szerda

Úgy tűnik,

a shetlandi nap megolvasztotta a nyelvemet, a kezemet vagy az agyamat, azért írok ennyit.

Örülök, hogy újabb (általam is csak blogon keresztül ismert, ám nagyon kedvelt) emberrel bővült az olvasók köre.:)

Tavaly, amikor a rokonok itt voltak látogatni, mindent, amit lehetett, lenyúltak a hotelszobájukból: kis sampon, kis habfürdő, forrócsoki-por, miegymás. A habfürdő most fogyott el (persze ez nem jelenti azt, hogy augusztus óta kb. 2x fürödtem). A kellemetlen csak az, hogy amikor ők itt voltak, akkor még a Lerwick hotelben dolgoztam, ők pedig a Shetlandban szálltak meg, nehogy tudomást szerezzek az érkezésükről. Csakhogy időközben áttettek a Shetlandba, és így nem hagyhattam ezeket a fürdőben, nehogy a többiek azt gondolják, hogy onnan szerzem be a tisztálkodószereket:)

Pali, azaz Paul ma megszenvedett velem fallabdán. Két játszmát nyertem (az ő 5-ével szemben), és azt mondta, hogy idáig most játszottam a legjobban:) Múlt héten genya voltam, mert nem hagytam pihenni a játékok között. Szegény néha leguggolt, hogy kifújja magát, én meg cikiztem: "Na mi van, elfogyott a levegő, nem bírod? Feladod?" Még jó, hogy hiú pasi, rögtön magához tért, de mivel már 45-50 éves, nem bírta a végét. Addig hajtottam, amíg elvesztett két játszmát:) Sokat írok a fallabdáról? Unjátok? Sajnos kajakozásról nem tudok beszámolni, asszem beparáztattam azzal, hogy tuti bele fogok fulladni a vízbe, így most nem hozza fel ezt a témát.

Képzeljétek, a hotel vezetéséből öten (regionális manager, főbb-szakács, könyvelő, stb.) mennek hétvégén Glasgow-ba, Take That koncertre (aki nem tudná: ez egy nagyon népszerű, 4 bájgúnárból álló pop-együttes). Nade ezek a managerek egy kivételével mind olyan 50 év körüliek! Mondtam is Stevennek (tudjátok, a Fog-tündér, aki amúgy mindenkivel genya, de most visszakapta!), hogy elképzelem, ahogy Marjory a nagy extázisban és csápolásban letépi magáról a bugyit és/vagy melltartót és feldobja a színpadra, miközben artikulátlanul üvölti, hogy Gary!!!!:):) Haha, Steven arcát látni kellett volna, nagyon vizuális! Ezután egész nap, amikor meglátott, csak a "fuck you/fuck off" kifejezések képezték a szókincsét:):)

free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése