2009. június 16., kedd

Buntudat

Sotet titok nyomja a lelkem, valakinek el kell mondanom. Azt ugye tudjatok (talan), hogy mint itt minden, a nyomtato is ozonviz elotti, amikor kedve tartja nyomtat, amikor nem, akkor csinalhatsz barmit, nem fogsz egy papirlapot se kihuzni belole. A szokasos eljaras eddig az volt, hogy: kiveszed a patront (ez egy nagy patrondobban fekszik), megrazod, visszateszed, es imadkozol. Ha ez nem mukodik, akkor ki-bekapcsolod a nyomtatot es/vagy eszeveszettul nyomorgatod rajta a gombokat. Ezt ma kb. 20x eljatszottam mar, es k...ra ideges voltam, hogy miert nem mukodik, es hat, ize, kicsuszott a kezembol a dob (nem, nem dobtam le a foldre...), es letort belole egy pont akkora darabka, hogy mar nem lehet hasznalni.

Most kisse parazok, mert megneztem a neten, es majdnem £200 egy ilyen. Szerintem az egesz gep nem er tobbet £10-nal. Holnap hivom a szerelot es eloadom a balesetes sztorit. Es szegyellem magam.

 

free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése