2009. június 18., csütörtök

Baromira felhúztam magam

tegnap: annyira esett meg fújt a szél, hogy taxit rendeltem a suliba. 1 órára kértem, 1,11-kor jött, és a másik ház előtt állt meg. Általában nem vagyok egy konfrontatív személy, de k..va pipa voltam, és úgy szálltam be a kocsiba, hogy "Akkor ugye most ingyen utazom?" A sofőr szerint nem az ő hibája volt a késés, ráadásul sértegetett is, ezért mondtam, hogy nem fizetek. Erre hívta a diszpécsert, aki nem válaszolt. Elmagyaráztam neki, hogy azért kértem a kocsit 1-re, mert akkor volt rá szükségem. Ha 1 óra 11-kor kellett volna, akkor akkorra rendelem. Vagy ha mondják, hogy nem lesz akkor kocsi, rendben, keresek másik társaságot. Vagy ha felhívnak, hogy bocsi, késni fog, még az is jó lett volna. Egyiket sem tették. A végén persze fizettem, de kevesebbet, és nyilván soha többet nem fogom őket használni. A hotelnek ha jól tudom, szerződése van velük, hogy mindig őket kell hívni, ha a vendégek taxit kérnek, erről a hátralevő pár hétben el fogok feledkezni.


De ennél jobb dolgok is történtek: tegnap voltam kínaizni Alex-szel, és nagyon finom volt a kaja: szilvás kacsa tésztával. Aztán éjjel egyig tanultam meg csacsogtam Dave-vel, mert ma volt a (hivatalosan) utolsó dogánk!! Kis kínlódás után ezt is sikeresen megírtam. Tegnap visszakaptunk 3 korábbi dogát, és végre megtörtént, amire vártam: az egyik 100%-os lett:) Egy másikban a számításos rész 68/68 pont, az írásbeli viszont csak 6/2, így azt újra kell írnom.


17 nap:)


 


free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése