2009. június 27., szombat

Suru par napon

vagyok tul. Szerdan (igen, a csutortoki vizsga elotti szerdan) a Lerwick Hotelben vacsoraztam Alex-szel es Erinnel, ami jol sikerult egyreszt, mert a masik ket lany kicsit benyomott es versenyt beszeltek, masreszt Dave volt a konyhaban es mar elozo este megbeszeltuk, hogy milyen finomsagot fog nekem fozni:) Kb. 2 ora utan elfaradt a nyakam, annyira forgattam a fejem, hogy figyeljek a ket csacsogora, mondtam is nekik, hogy lefaradt az agyam, inkabb magyarul beszeljunk. Mikor Dave vegzett, o is csatlakozott hozzank, raadasul az italokat ingyen kaptuk... Mar eppen tavozoban voltunk, amikor az egyik vendeg elkezdett gitarozni, es az egyik kedvenc szamomat pengette, ezt:

http://www.youtube.com/watch?v=mmbQEQltOwM

Rogton megalltunk es beszalltunk az eneklesbe, nagyon jo erzes volt hallani a szamot:)

Csutortokon megvolt az egy oras felkeszulessel irt dolgozat, remelem, hetfon felszall a fust. Kicsit aggodom, mert a no ranezett a papirra (3 oldalt irtam) es mondta, hogy szol, hogy valamelyik reszet ujra kell-e irnom. Miert kene ujrairnom? Csak meglesz az 50%!

Aztan filmeztem (yesssss, vegre tespedhetek a fotelban, bar eddig csak depis filmeket lattam, nem direkt), fallabdaztam, ahol Paul mondta, hogy jatsszunk "bajnoksag-meccset", mert hogy van nyari bajnoksag is. Belementem, mert olyan mindegy, hogy egy bajnoksagnak nevezett ize keretein belul ver szarra, vagy azon kivul. Gyorsan meg el is tangalt 3-0-ra, mondtam, most mar jatszhatunk normalisan, rogton nyertem is 3-0-ra, ki erti ezt? Aztan talalkoztam az osztalytarsakkal a molon, mert van egy vitolrasverseny, Norvegiabol jonnek a hajok, es ezzel osszekotve 4 napos buli van a parton, sorsatorral, kajaval (ami 2 tengeriherkentyus es egy kinais satrat jelent) es koncertekkel. Erdekes, tavaly is kint voltam, de akkor meg csak egy honapja voltam itt, nem ismertem senkit, hamar haza is jottem. Most meg allandoan ismerosokbe botlottam, nem gyoztem integetni, munkatarsak, Paul, Dave, satobbi.

Penteken mi is volt? ja, dogles, es filmnezes, aztan munka, es 22 fok!! Oruletesen meleg van, az idosebbje (kinyirna, ha tudna, igy utaltam ra...) azt allitotta, hogy 13 eve nem volt ilyen meleg. Jellemzo, egy kb. 10 m2-es ablak elott ulok, es fo az agyam.

Tegnap Jenny, az ausztral baros csaj valoszinuleg sikeresen kirugatta magat, bar errol meg nem tud. Reggel dolgozott, akkor meg semmi baja nem volt, delutanra beteget jelentett. Csak ugye ez egy falu, mindenki tud mindenrol. Steven fulest kapott, hogy Jennyt a molon lattak, biztos sor formajaban vette be a fajdalomcsillapitot... Stevennek se kellett tobb, autoba vagta magat es nyomozni kezdett. Tobb emberrel is talalkozott, akik lattak Jennyt, igy most kivancsian varjuk, hogy a mai-e az utolso munkanapja...

free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése