2009. június 15., hétfő

Szép jó reggelt,

drága olvasók. Ismét gyönyörű napra ébredtem, tanulok, tejfölös gombát főzök (igazi shetlandi specialitás), zenét hallgatok, és már csak 20 napom van, miért ne lennék jókedvű?

Pénteken ünnepelte a szülinapját az egyik indiai szakács,  22 éves lett, mondtam is neki, hogy a fiam lehetne, szerencsére nem az:) Ebből az alkalomból a tengerparton buliztunk, az ünnepelt hozott sütnivalót, sütőt, salátát, zenét, italt, és tüzet is raktak. Asszem több, mint 20-an voltunk, nagyon jó volt, sokat röhögtem, különösen amikor Erin elkezdett üldözni mert homokot szórtam a bugyijába (ne kérdezzétek, hogy kerültem ilyen helyzetbe). Természetesen a buli végére mindenki szeretett mindenkit, és a legjobb barátok lettek (kivéve engem, mert én ugye nem iszom). Néhány kép:

A bulihelyszín:a csapat: hívatlan vendég (vagy kaja, vagy űrtehén gyilkos szemekkel, kinek hogy tetszik): Szombaton kevésbé voltam barátságos a hotelvendégekkel, nem tudtam kialudni magam...

Aztán vasárnap Paullal elmentünk a Muckle Roe nevű szigetre, ahol kb. 100 ember lakik. Bolt nincs, de van egy szuper iskolájuk, ahova 3 gyerek jár, és van 2-3 tanár is:)

innen is pár kép:Akit érdekel a többi kép, az itt megnézheti őket:

http://picasaweb.google.co.uk/hortobagyics/MuckleRoeEsRonasHill#

Ez pedig már Ronas Hill, Shetland legmagasabb pontja, olyan 450 méter:) Itt kezdődik a tundra, és amerre a szem ellát, mindenhol pirosas színű gránitkövek/sziklák hevernek:Az  az izé a távolban Yell szigete, oda megyünk legközelebb:

free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése