2013. június 7., péntek

Sika sika kultura

Mar regota a bogyomben van az itteni “mosogataskultura”, illetve annak hianya, most meselek rola. Itt az Egyesult Kiralysagban ugy mosogatnak, hogy a habot nem oblitik le a lemosott cuccrol, a tanyer, az evoeszkoz, a fa vagodeszka, minden habostol megy a szaritora. Ez mondjuk egy dolog, meg lehet szokni, bar en otthon stikaban leoblitem oket Marcsi utan, ha epp eszembe jut. Mosogatashoz sokszor/egyaltalan nem szivacsot hasznalnak, hanem kefet vagy rongyot, az elobbi nem er el mondjuk egy pohar minden zugaba, utobbi meg szart se er.

Az egyik kedvencem, amikor teat keszitenek, a kiskanalat, amivel a filtert kiszedik, meg amivel osszekeverik a teat a tejjel, azt vizzel ugy-ahogy leoblitik, es kesz. Es lathato rajta a kicsapodott csersav, plane jonehany ilyen hasznalat es mosogatas utan. Amikor neha evoeszkozre van itt szuksegem, es kihuzom a fiokot a konyhaban, nyilvan tudom, hogy eloszor el kell mosnom a cuccot, neha szuperforro vizzel fertotlenitem is, sose lehet tudni, kinek a milyeben volt korabban, mert namely eszcajg olyan allapotban van, hogy elhanyom magam.

Tegnap az egyik csaj a vajas kest a viz ala tartotta, nagyjabol levakarta a cuccot rola az ujjaival, semmi oblites, es be a fiokba vizesen. Par napja csacska voltam es teat akartam inni, kivettem egy szimpatikus bogret, az aljan ott barnallott az elozo ki tudja hany tea maradvanya, a peremen is ott kiabalt a kicsapodott csersav. De most komolyan, aki ezt igy betette a szekrenybe, az elegedett volt a teljesitmenyevel? Es inna egy ilyen bogrebol? 

Flag Counter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése