2013. június 21., péntek

Ha esetleg panaszkodni

támadna kedvem, amire valljuk be, elég nagy az esély, elég, ha vegiggondolom az en hetemet es noveremet:

Múlt hét végen kórházba vitte a fiat, mert két púp keletkezett a fejen. Kiderült, hogy gombás fertőzés, amit valamilyen szőrös állat okozott, egy het intenziv korhazi kezeles, 6 het gyogyiszedes, a genny kipucolasa, siras. A tengerimalacoknak rövid úton búcsút mondtak. A heten, miközben a kórházban volt Gergovel, feltörték a kocsiját es elvittek a táskáját, amiben a ruhája volt. Most nincs kocsi se. Egy nappal később kiderült, hogy tesom lányának gennyes torok-, vagy mandulagyulladasa van. De ő a nagyanyjanal volt Újpalotán, hazarobogas Gyomrore antibiotikumoert, ki Palotara, majd vissza Kispestre, az ideiglenes szállásra öcsémekhez. Ja, es valamikor az ellopott ruhákat, fehernemut is pótolni kell, meztelenül mégse dívik korhazlatogatni.

Ehhez képest a legnagyobb izgalom engem ma ért, nem kaptam meg a Grade 3 besorolást, le van szarva. A másik hatalmas történés, hogy 1) ma elaludtam es egy órával később értem be, 2) holnap nem kell szendvicset vinnem magammal, mert a Doorsteps nevű intézményben vesszük az ebédet a kollégákkal. Úgyhogy magamnak mondanám: pofa befog, nem panaszkodik.

Azert mondtam Rekanak, hogy cseppet se búsuljon, vagy aggódjon, mert holnap 148 milliót fizet az Euromillions lottó, es munkahelyileg beneveztunk úgy 15 szelvénnyel, hétfőn mar nem megyek dolgozni, es a családom sem.
Flag Counter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése