2013. június 30., vasárnap

Gyongyszemek

Ilyen gyongyszemekbe fut bele az ember, ha filmes magazint olvas: 50 csodalatos kulfoldi film koppintas a Totalfilmen. Ezek olyan filmek, mint pl. az Otvos Csopi sorozat otthon, ami a Bud Spencer filmeket masolta. Azt gondoltam, hogy a legtobb indiai koppintas lesz, de a torokok vannak tobbsegben. Nehany remekmu:
Torok James Bond
Indiai ES torok Superman
Torok ES indiai Capa
Torok Star Trek
Torok ES brazil Star Wars
Torok Batman
Torok Oz a csodak csodaja
Torok Van, aki forron szereti
Indonez Terminator (ahol a terminator no??)
Orosz Micimacko
Kinai Popeye
es meg sok remekbeszabott koppintas. De a legjobb a Piszkos Harry torok valtozata, illetve a poszter:
http://www.totalfilm.com/features/50-amazing-foreign-movie-rip-offs/the-turkish-dirty-harry. A film eredeti cime ugyanis KELEPCE, muhaha. Megneztem, mit jelent, azt hittem, hogy 'csapda', mert ilyen muvelt vagyok, es vegulis nem tevedtem olyan nagyot, bilincset jelent. Egy ujabb pelda torok jovevenyszora az alma es a zseb utan.

Flag Counter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése