2013. június 18., kedd

Rovidhirek, sokadik kiadas

Valamilyen rejtelyes okbol kifolyolag el kezdtem olvasni a regi bejegyzeseket, es rajottem, hogy mennyivel jobb fej voltam 5 eve, es milyen sok magyar szot nem hasznalok mar, es nem tudok rendesen fogalmazni. 
Majus vegen elfelejtettem megirni, hogy mar 5 eve vagyok kint, de nincs semmifele osszefoglalo, meg visszaemlekezes a tarsolyban, egyszeru tenymegallapitas.

Mult heten sikeresen letudtam 1 tesztet es 2 allasinterjut, illetve hat tuleltem, hogy sikeresek voltak-e, az majd ezen a heten es julius eleje fele derul ki, es ha igen, akkor majd valamikor egyszer talan uj munka is lesz beloluk. 

Szombaton voltunk latogatoban az SS Nomadic nevu hajon, Lacinak vasarnap volt a szulinapja, es o birja ezeket a tortenelmi izeket, utana pedig etterembe vittuk. A hajorol majd irok, mert vannak kepek is, elozetesen annyit, hogy ez a hajo vitte a kikotobol a Titanicra az utasokat.

Vasarnap pedig Fort Navanban voltunk, az annyira nem ragadott meg, nem is fogok rola irni.

Mondanom sem kell, hogy miutan ket pulcsiban uldogelek a munkahelyen junius kozepen, alig varom, hogy magamba szivjam az otthoni napot. 

Kitettem Facebook-ra, hogy hazat keresunk, tok segitokesz mindenki, mar javasoltam Manchestert es Californiat, hat ezzel is elobbre vagyunk :)
Flag Counter

2 megjegyzés:

  1. Ezzel a hőséggel nem lennél kibékülve ami most itt van. Tegnap a Nagyvárad téren 38 C fokot mutatott a hőmérő és péntekig ez még fokozódik. Amúgy nem írtál arról sem, hogy mit gondolsz az árvízről, pedig majdnem ellepte a Kopaszi gátat is, ahol közösen sétáltunk anno. Be sem lehetett menni, áramtalanítottak és a faházakat homokzsákokkal vették körül. Szerintem nem sokat változott az írásod az elmúlt 5 évben, talán annyiban mégis, hogy régen jobban kommentáltad azokat az eseményeket amik Mo-on történnek. Mostanában már az ottani események kötnek le jobban. Erről többet írsz. Nem baj, szívesen olvasom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. aaa, nem gond a hoseg, olyan lkast berlunk, ami legkondis:)
      Igaz, nem foglalkozom otthoni dolgokkal olyan sokat a blogon, de mindenrol tudok, politizalni meg nem akarok, mert ugyis oda lyukadnek ki. Es talan az olvasokat is jobban erdekli, hogy az itteni helyzetet hogyan elem meg:)

      Törlés