2013. június 13., csütörtök

Mindenfele lakasok

Szombaton, hosszu kinlodasok utan, sikerult lefoglalni a budapesti lakast augusztusra. A Szent Gellert ternel van, nagyon popec, legkondi, balkon a zoldre, ahol Marcsi szopogathatja a borait, kell ennel tobb? Mondjuk mire lefoglaltam, tobbszor kiteptem a hajam, de tuti a srac is, hiaba kuldozgette az ajanlatokat, en meg irtam be minden adatot, csak nem sikerult a dolog. Odaig fajult a dolog, hogy mar csunya szavakat is hasznaltunk az emilekben, o peldaul ezt irta, amikor 3-szori probalkozasra atszenvedtem azt a rohadek foglalast:

Én már eddigi nem annyira rövid életem során leszerveztem táncoló fokát a olaszországból a nyugatiba, több ezer kardot közvetelen a kinai gyárból, 19 századi autót hollandiából. De ennyit még sose szoptam semmivel......................................
nagyon remélem hogy jól fogjátok érezni magatokat
Ezen mondjuk rohogtem.

A masik, itteni lakasunkkal kapcsolatos hir, hogy ma kaptunk levelet a foberlotol, hogy elfogadott egy ajanlatot a hazra, de meg semmi nincs veglegesitve. Meg mindig bizunk abban, hogy azt a bizonyos felmondo levelet csak augusztus eleje utan kapjuk meg, amikor nem leszunk otthon, es akkor csak szeptembertol ketyeg a harom honap felmondasi ido. Bar ki tudja, lehet, hogy nem is lesz ra szukseg, mert az a haz, amit kineztunk magunknak, multkor 'Under offer' volt, azaz valaki mar ajanlatot tett ra havi 595-ert, de ma, miutan Marcsi hivott a hirrel, ujra megneztem, es most mar csak 550 havonta, ugy latszik, a jelolt visszalepett. Remelem, par napon belul elmegyunk megnezni.
Flag Counter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése