2012. szeptember 2., vasárnap

Kepek - Siofok

A Balatonon tobb, mint egy hetet toltottunk, egy reszet Akarattyan, nagyobb reszet pedig Siofokon. Akarattyan erosen dolgozott bennem az arcureg-virus, nem is mentem sehova. Mondjuk Siofokon se sok helyre, de annyira jo volt meg se mozdulni, es szegyen vagy sem, a Balcsiban se furodtunk. Mert ott volt a medence, a napagyak, a szauna, a jacuzzi, ha barmi kellett, beslattyogtam az apartmanba, es ettem/ittam/pisiltem/orrot fujtam/olvastam/teveztem. 
Nagybatyam meno kabrioja, meno csajokkal (en is epp csak kiszalltam)

Viztorony nappal...
es ejjel
Dublin nincs messze
Sotegla-fal a szaunaban
Ejjeli medence

free counters

2 megjegyzés:

  1. Háááát, azért akármennyire semmitsenem csináltál, mégis Akarattyán lenni és nem találkozni velünk Kenesén .... hogy is mondjam .... khmkhm ...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ott csak 2,5 napot voltunk, es nem sok oromed lett volna a talalkaban, annyira szarul voltam...

      Törlés