2012. szeptember 12., szerda

Gondol, gondol

... mint Micimacko. Ekezetek nelkul, mert faradt vagyok. Mar egy ideje filozom azon, hogy hogy legyen tovabb. Jelenleg nincs (allando) munkam, azaz bevetelem sem, az utobbi 3 ev nem kenyeztetett el ilyen szempontbol. Es higgyetek el, kurvara onbizalompusztito, amikor az ember haszontalannak erzi magat, de errol rinyaltam mar eleget korabban. Es ha talalok is munkat, az tovabbra is a recepcios/adminisztrator szinten lesz, amivel semmi baj nincs, az is melo, csak nem szeretnek itt megrekedni, ebben a kategoriaban itt sem milliokkal dobaljak a munkavallalot. Ma kivancsisagbol megneztem milyen lehetosegek vannak az itteni ket egyetelemen/foiskolan, es talaltam konyvelotanfolyamot. Az egyik nem is tanfolyam, hanem 3 eves kepzes, rengeteg zsozsi, de elismert vegzettseg egy johiru egyetemen. A masik 2 eves, part-time (heti 6,5 ora), megfizetheto, Accounting Technician (Ireland) vegzettseget ad, ami az iskola es az ezt a kepesitest kibocsato szervezet szerint is sokra jogosit. Azt irjak, hogy a penzugy minden teruleten lehet vele dolgozni, megha nem is ad konyveloi kepesitest, de ha ez utan meg tanulni akarnek konyvelonek, akkor nem lenne nehez dolgom, az alapok meglennenek. Valoszinuleg felmentest is kapnek par targybol, mivel Shetlandon mar egy evig tanultam ezt. A bibi az, hogy en, ha mar tanulnek, akkor a heti 6,5 oranal tobbet szeretnek, es akkor nem 2 evig kene retestesztakent huzni a sulibajarast, a masik, hogy ehhez ket ev szakmai tapasztalatot is be kell szerezni valahonnan (akar a kepzes utan is). De vajon ezt nekem kell felkutatni vagy ok biztositjak? 
Kell nekem ez egyaltalan? Elorebb tudok vele lepni tenyleg, hogy normalis fizetesem legyen? Vagy csak az idomet pocsekolnam? Meg a keveske penzem? Azert nagyjabol mar eldontottem, hogy ez a masodik opcio nem olyan megterhelo, de kivancsi lennek a velemenyekre. 
free counters

3 megjegyzés:

  1. Én tudom, hogy mennyire önbizalom romboló amikor az ember próbálkozásai mind sikertelenek. Sajnos nekem is ebben van részem már 7 hónapja. Mivel én is nehezen boldogulok nem adhatok tanácsot a továbbképzést illetően, de mindenképp olyat tanulj amit szívesen csinálnál és ne a kereseti lehetőség vagy az motiváljon, hogy a jelenlegi diplomáidnál magasabb végzettséget adjon. Lehet, hogy virágkötőként vagy kerámiafestőként, lakberendezőként vagy ügynökségi asszisztensként találnád meg a megfelelő munkát. De ezt csak Te tudod megmondani mi az amihez kedved lenne.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. pizzasutest szerettem, amikor pizzeriaban dolgoztam:)

      Törlés
    2. Akkor nyissál egy pizzériát és majd én megyek mosogatni.:)

      Törlés