2012. szeptember 5., szerda

Kepek - Dobogoko es Esztergom

Ide is Lacival mentunk, azaz o vitt minket. Esztergomban van a vilagon a legtobb lepcso, ezen belul is a Bazilikaban, ha eddig nem tudtatok, most szoltam. Szerintem a kupola legtetejeig legalabb 400-at masztunk meg,  es amikor mar lefele botorkaltunk remego labakkal, szolt az egyik bazili-neni, hogy fel lehet menni a harangtoronyba is. Mar indultam felfele, de par lepes utan visszafordultam es atadtam a lehetoseget Lacinak mondvan, szoljon, ha 50 lepcsofoknal kevesebb, akkor felvergodok. Szolt, hogy "most 50, de meg csak a felenel jarok", igy ez kimaradt. 
Dobogoko - Sikito fa
Dobogoko - Tavolban a Duna
Dobogoko 
Ezt csak azert tettem be, mert Szent Laszlo el. Amikor lefenykepeztem, a gep kiirta, hogy "pislogast erzekelt".

Kupola

Kilatas feluton
Azok a rohadt lepcsok

A kriptaban (nagyon hideg volt, hamar vissza is mentunk a 30 fokba)
Ez is
A Papa is jart itt

free counters

2 megjegyzés:

  1. Szerintem Athénban több volt a lépcső, viszont ilyen keskeny és rosszul járható lépcsőfokokkal ott nem találkoztam. Ez mindent visz. Szerencse, hogy itt nem jön szemben senki, mert az érdekes helyzet lenne.

    Még mindig otthon vagytok?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor Athénba nem megyünk:) Itt volt olyan, aki felfele akart jönni, de akkor már közel voltunk az aljához, és megvártak minket.
      Igen, uccsó éjszakánk itthon, most pakoltunk össze nagyjából.

      Törlés