2012. július 27., péntek

Széjjelrohangáltuk magunkat,

délelőtt az Apple-be mentünk (gyalog, egy óra séta) telefonért, meg a laptopommal, illetve a működésével kapcsolatban volt pár kérdésem. Utána beültünk a Barnardo's-ba egy szendvicsre, az egyik falatnál letört a fogam, kurvajó. Azt hittem, valami kemény izé volt a szenyámban, de kihorgásztam a számból, és eléggé fognak nézett ki. Jópár éve már történt ilyen, akkor visszaépítették, úgy néz ki, 5 év az élettartama. Tök jó, hogy emlékszem erre, de hol találunk fogorvost péntek délután? Közben Zsuzsi is utolsópillanatos rendelést adott le, beszáguldottunk a Next-be, simán felhúztam magam, a 12 cuccból egy, azaz 1 volt nekik raktáron. De azért ott is baszakodtunk egy órát. Az első fogászaton jovő hétre tudtak volna időpontot adni, ekkorra már elég apatikus voltam, nem érdekelt semmi, jó, ha jövő hét, akkor majd megcsináltatom máshol,  esetleg Magyarországon, csesszétek meg. Aztán hazafele jövet volt még egy fogászat, magán persze, bementünk, egy tök üres szobába jutottunk, csak festmények voltak a falon. Marian emg is állapította, hogy elköltöztek, és galéria lett a helyükön. Már indultunk volna kifele, amikor egy pasi lejött az emeletről, és kiderült, hogy lent valóban galéria van, a fogászat az emeleten található. A pasi elképzelhetetlenül kedves (és szerintem meleg is) volt (ez a kettő tuti összefügg), mikor megtudta, hogy magyar vagyok, mondta, hogy á, a vizipólósok nyerik az olimpiát, ugye? Hát remélem! Mariannak, ha ideges, mindig szófosása van, nem volt ez másként most sem, pálinka (vinnem kell Adamnek), Budapest, a Duna, minden szóba került. De kaptam hétfőre időpontot. Még beszaladtunk a Tesco-ba, és 6 óra séta után már itthon is voltunk. Beüzemeltük volna Marian új telefonját, nem működik, nem ismeri fel a SIM kártyát. Kb. egy órát töltöttünk a telefonon a szolgáltatóval (O2) meg az Apple bolttal, a vége az, hogy holnap megint be kell mennünk, mert elszúrták.
Rágni most csak egy oldalon tudok, nem is baj, talán fogyok egy kicsit:)
free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése