2012. július 14., szombat

Röviden

Tegnap este sikerült letörölnöm a Windows 7-et a laptopról. Ez ugyanis tud olyat, hogy virtuális masinaként a Mac OS-e mellé feltelepíthető a Windows is. Csak egy dolog, a számlázóprogram miatt kell ez nekem, de ez mondjuk elég fontos. A programban volt vagy 2000 név meg ugyanennyi számla, ha azt mondom, hogy nem örültem, akkor nagyon-nagyon finoman fogalmaztam. Ma emileztem az eladóval, immár többedszerre és becsületére legyen mondva, mindig próbál segíteni a magamfajta kezdő bénázónak, de ezúttal neki is beletört a bicskája. A végén bepipultam, és annak sosincs jó vége, azaz van, mert addig nem nyugszom, amíg eredmény nem lesz. Találtam is egy ingyenes (!) programot, ami Windows-os programokat alakít át Mac-essé, így nem kell a rengeteg helyet foglaló Windowst feltelepíteni, elég ezt a Wine/Winebottler nevű alkalmazást feldobni. Mindent sikerült visszapakolnom, az adatbázist is felismerte, én pedig vállon veregethetem magam, ügyes.

A héten megérkeztek az európai eügyi kártyáink is, na azért itt se kapkodják el, tavaly nyáron igényeltük, akkor nem érkezett semmi. Most pár nap alatt ideért, végre nyugodtan eltörhetem a lábam, ahol akarom. Vicces volt, mert a borítékban volt egy szervadományozásról szóló szórólap is, sose lehet tudni, lehet, hogy nem lesz olyan sikeres az a nyaralás, ajánld fel a szerveidet...

Ma van nővérkém szülinapja, boldog mindenfélét, Réka:)!!
free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése