2012. július 4., szerda

Carrick-a-Rede

Ez egy kötél függőhíd egy órányira Belfasttól (úgy tűnik, sokminden ekkora távolságra van innen), egy nagy parkolóból vezet a hídig az út, ami kb. mérföld a hegyen kialakított gyalogúton. A híd nem hosszú, de pont elég ahhoz, hogy szélben kilengjen, az esőtől csúszik, észnél kell lenni, de lehet, hogy csak én gondolom így, mert voltak ott családok 3 kisgyerekkel és simán átküldték a 4 évest maguk előtt... Az is ki van írva, hogy egyszerre csak 8-an lehetnek a hídon, szerintem ezt rajtam kívül senki nem látta. A híd egy kis szigetre vezet, amin nincs semmi, csak kövek, sziklák, fű és rengeteg és erős szél. Videóztam visszafelé jövet a hídon, be is voltam szarva, mert csak egy kézzel kapaszkodtam, ráadásul úgy éreztem, hogy valaki mögöttem kurva vicces kedvében ugrálni kezdett, amitől hullámzott a híd, magamban igen csúnyákat mondtam. A videót sajnos nem tudom feltenni, mert a limit 100 Mb, ez meg 115. Fel kéne töltenem YouTube-ra, de ahhoz meg nincs kedvem...
UPDATE (nem a Norbi féle): mégiscsak sikerült a videót felpakolni, hurrá!!
De vannak képek:

 

 
 
Laci a lépcsőn
A híd és a kis sziget
Marcsi és Laci lementek a tengerpartra is
free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése