2012. július 21., szombat

Nem történik semmise

Leégettem a szájpadlásomat egy olyan ebéddel, amit otthon akkor ettem utoljára, amikor rohadtul nem volt pénzem kajára (se): főtt tésztát felmelegítettem, rányomtam édes csiliszószt, végül két szelet sajt és egy kis majonéz, nyami. Blöe. Nem volt rossz, de visszahozta a jó kis Bartók Béla úti emlékeket. Azért nincs itthon kaja, mert ki akarunk pusztítani mindent a fagyasztóból, meg minél többet a hűtőből is, a bótba elmenni meg nyilván nem volt kedvem. 
A lakás kezd úgy festeni, mint amikor beköltöztünk, dobozok mindenhol, cuccok a földön, "majd bepakoljuk", elkezdtünk írni egy listát, hogy mi az, amit még hazamenetel előtt el kell végezni, be kell fejezni, satöbbi. Nincs rajta sok dolog (még), de valószínűleg csak azért, mert a memóriám olyan mint egy százhúsz éves szenilis nénié, Marcsi meg nincs itt.
A mai napot ingatlanirodák ajánlatainak átnyálazásával töltöttem, mit ne mondjak, volt már izgalmasabb napom is. Duna House, Otthon Centrum, IngatlanBazár, Diamond Iroda, ingatlan.com, utcakereso.hu ingatlanjai, meg a kisfaszom. Mág mindig nem értem, miért ragaszkodnak a 12 havi bérléshez az irodák, pláne amikor egy lakás már hónapok óta üresen áll, nem jól jönne az a pár tízezer forint?  Vagy azt gondolják, ha azt válaszolják, hogy "minimum egy évre kiadó", akkor majd meggondolom magam, a homlokomra csapok és kiperkálok egy évnyi lakbért azért, hogy egy hónapig ott legyünk? Kezdünk igen nekikeseredni, nem gondoltuk, hogy ez ennyire nem járható út. Békáson lenne, talán, de az meg annyira kiesik. Na, nyafogás vége.
free counters

2 megjegyzés:

  1. Nálam nem jön össze a csiliszósz és a majonéz. Az illik egymáshoz? Próbáld ki csak tejföllel és reszelt sajttal a főtt tésztát. Ezt mi gyakran esszük itt, de nem "csak" a szegénységünk miatt hanem mert a pizzán és a csirkepaprikáson kívül nem sok ehetőt tudok az asztalra tenni. Még néha sült halat. Tudom, hogy nagyon nehéz albérletet találni, de Neked is meg kell érteni, hogy 1 hónap az nagyon kevés idő a bérlésnél. A lakástulajdonosok szeretik magukat bebiztosítani azzal, hogy ügyvéd által írt szerződést kötnek a bérlővel. Az 35-50.000 Ft/szerződés. Ha ingatlanközvetítő segítségével szeretnél lakást találni, az a lakástulajdonosától pont 1 havi bérleti díjnak megfelelő összeget kér munkadíjként. Ha te nem akarod kifizetni a dupláját (minimum) az 1 havi bérleti díjnak akkor neki abból nem marad semmi. Miért adná akkor ki egy hónapra? Plusz a visszaélések, a rongálások, vagy ha lelépsz a rezsi kifizetése nélkül egy hónap múlva. Ez bizalmi kérdés. Drukkolok, hogy sikerüljön találni lakást, de értsd meg a másik oldal szempontjait is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hat nem illik, de azert megettem. A sajtos tesztat imadom, de nem volt itthon tejfol, sajt is csak szeletelt, kimenni nem volt kedvem...
      Hat en meg nem talalkoztam olyan lakastulajdonossal, akinek ugyved altal irt szerzodese lett volna. Szerzodest is csak egyszer irtam ala, pedig koltoztem eleget...

      Törlés