2011. szeptember 7., szerda

Munkaaaaaaaáááááááá

Hétfő óta dolgozom Ahoghill-ben (ejtsd: Ahohill, köhögős hákkal), azért nem írtam eddig, mert kivagyok, mint a liba. Fél 7-kor indulok, egy óra vezetés (50 km), munka 8.30-tól 5-ig, újabb óra hazavezetés, a reggelihez képest dugóban. Régen dolgoztam már, nem vagyok hozzászokva a  koránkeléshez, a főnökökhöz, ahhoz, hogy emberek vannak körülöttem... Az első nap csak kapkodtam a fejem, de nagyjából felfogtam, bár csak egyszer magyarázzák el, hogy mit kell csinálnom.
Mindenki kedves, kérdezgetnek, viccelődnek, egy szavam se lehet. Heti 4 teljes napot fogok dolgozni, péntekenként alvás tanfolyam és alvás álláskeresés alvás.
Pénz nem jár érte, de ne legyek anyagias, nem?
free counters
Free counters

11 megjegyzés:

  1. Dear Csenge! Mit kell itt csinálnod? Mi a cég tevékenysége? Fizetik Neked a bejárást? Ez nem kis távolság még autóval sem. Tömegközlekedéssel gondolom még rosszabb lenne... Írjál részletesebben légyszi. Mariannt üdvözlöm!

    VálaszTörlés
  2. Steps to work? Mi lett a bcc meloval?

    VálaszTörlés
  3. Hello Susan, how are you? Adminisztzrátorkodom, eddig a számlázóprogramban turkáltam, munkaidőd-nyilvántartást pötyögtem be, ajánlatokat módosítottam, minőségellenőrzési rendszer papírjait olvastam. A cég lakásokat/házakat épít és mindenféle árammal kapcsolatos dolgot telepít, szerel, karbantart. Az útiktg-et nem ők, hanem az ügynökség fizeti (legalábbis remélem, mert még nem küldtem el a papírt). Elvileg vonat+busszal lehetne járni, de 8.30-tól dolgozom, van egy busz, ami 7.36-ra ér oda, a következő meg 9.16-ra... És hazafele is ilyen utasbarát a menetrend...

    VálaszTörlés
  4. @BealFairst: igen, asszem Steps to Work. A BCC-sek lapulnak a fűben, nem hallottam felőlük, de a több tutibiztos állás felől sem. Te találtál már?

    VálaszTörlés
  5. Nope - de az új hobbim a jelentkezési papírok kitöltése lol egyre szofosodabb leszek bennük

    VálaszTörlés
  6. @BealFairst: képzelem... És miket írsz? terjengős hazugságokat? Én egyszer azt írtam be a kérdésre, hogy "miért szeretne az xy cégnél dolgozni?", hogy: "Mert kell a munka." Nem vettek fel.

    VálaszTörlés
  7. Dear Csenge,

    Köszi jól vagyok. Hétfőn kezdődik egy intenzív angol nyelvtanfolyamom. Napi 4 óra a suliban, négy óra házifeladat. 3 hónapig tart. Kiváncsi vagyok milyen lesz...

    Nem a legelejéről kellene kezdenem, mert a teszt jobban sikerült mint a nulla (nem sokkal), de olyan tanfolyam pont nem indul...

    Irígykedek, hogy egy minőségellenőrzési rendszer papírjait olvasgatod és érted is... :))

    Nem tűnik olyan rossz munkának amit csinálsz.
    Talán referenciának is jó lesz majd.
    Remélem élvezed is egy kicsit.

    VálaszTörlés
  8. Oh hogyne - totalisan minden az en otletem, en vezettem be, en terveztem meg, en iranyitom szoval en....én....en....es en o)
    Én egy állás interjún - milen hulen néz ki mar ez a szó - mondtam valami hasonlót - vicces akartam lenni - hat nem jött be :)
    A barátnőm most küldött ilyen self help könyveket - szóval várom a csodát, tuti jó dolgokat fogok bevonzani miközben hipnozissal egyre sovanyabb és sovanyabb ( és mint tudjuk ) sikeresebb is leszek nem is szólva arról, hogy elmúlik a cukor betegségem és tíz evvel fiatalabb is leszek o))

    VálaszTörlés
  9. Dear Susan, az tök jó, milyen volt az első nap? Aztán irány Új-Zéland? A minőségellenőrzést nem nagyon értettem, mert unalmas hivatalos szöveg volt, de szerencsére ma mást kellett csinálnom. És jobban is élveztem a pályázatot, mint azt. Igen, az a cél, hogy referencia legyen, bár ha összejön a paintball-os munka, akkor ott nem igazán fog számítani.

    VálaszTörlés
  10. @BealFairst: akkor kreatívan közelíted meg az interjút? Már ez is egy művészet:)

    VálaszTörlés
  11. Dear Csenge,

    A tanfolyamnak lement a 2. napja is. Egyelőre mindent tudok. A semminél többet. A tanár mindig mondja, hogy "This is brilliant". :)
    Gondolhatod, hogy akkor ez mennyire lehet kezdő tanfolyam, ha ez így van.

    I am, you are... stb.

    6-an vagyunk a csoportban és 2 ember ebből már egy hét múlva külföldön lesz. Ezzel a tudással.
    Jó vicc.

    Én még 2 és fél hónapig tervezek a tanfolyam magasabb szintjeire is eljutni, de ők olyan türelmetlenek, hogy az egyszerű múlt idő után már mennek is a Amerikába és Londonba.
    Mert ők bátrak.

    VálaszTörlés