2011. január 4., kedd

Vízhelyzet 5

Nagyjából ugyanaz, mint egy hete, a konyhában van hideg víz, a fürdőben nincs. Ma voltam megint fürdeni a konditeremben, a recepciós kissé csodálkozott, hogy még mindig nincs víz. Az ő javaslatára felhívtam a segélyvonalat megint, az előbb hívott vissza valaki, hogy holnap jönnek megnézni a csöveket. Ha az ő dolguk, megcsinálják, de ha eltört a cső, akkor a főbérlőnek kell szólni, hogy intézkedjen. Marian apukájának a házát is megnéztük pár napja, én benéztem a szobákba, minden OK, már indultam volna kiifele, amikor Marian benézett a konyhába. Állt a víz, és lehetett hallani, hogy valahol el van törve a cső, csobogott, mint a fene. Volt kint ember, 4-500 fontért csinálják meg.

Leszedtem a karácsonyfát, mondjuk azt, hogy nagyjából. Marcsit megkérdeztem, hova tette a díszek dobozait, erre aszondja: más funkciót találtam nekik. :) Szerintem egyszerűen kidobta őket, de fél rettentő haragomtól. Ezenkívül az izzósorok (2 volt fent) első darabjait valami kábelcsiptetővel erősítette oda, ezeket majd ő szedi le, mert én nem tudtam megbirkózni velük. A fa helyére akarjuk átrakni a minigitáros polcokat, ezt a küldetést se sikerült 100%-osan teljesíteni: a gitárokat leszedtem, szépen, sorszám szerint fekszenek a földön, kicsavartam a 2 csavart, amivel a polcok a falhoz voltak rögzítve, és... és nem mozdul. Mintha össze lenne ragasztva a mellette levővel, de Marcsi esküszik, hogy nem ő volt. És igaza lehet, mert ezeket Lacival szereltük össze (azaz inkább ő, én segítőkészen bámultam), és nem emlékszem, hogy milyen praktikát alkalmazott. Műkarácsonyfa-darabok ragaszkodó izzósorral és olyan 300 minigitár díszíti a nappali szőnyegét.

free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése