2011. január 10., hétfő

Hülye szomszéd

Na, azt hittétek, hogy csak a vízről, illetve annak hiányáról tudok írni? Nem egészen. Most bepótolom az elmúlt egy hetet. Korábban már írtam a 2-es számú seggfejről, és arról, hogy állandóan letépkedi a postásnak hagyott üzeneteinket. Múlt héten csomagot vártam, megint kitettük a papírt, hogy ha nem tud bejönni, akkor hívjon, mert itthon vagyok. Napközben hallottam, hogy SF2 megy el, és azt is, hogy lent becsukja a postásnak nyitva hagyott ajtót. Lementem, persze a papírt is leszedte. Később összefutottam vele a bejárati ajtónál és sajnos nem bírtam tovább, muszáj volt megkérdeznem, hogy miért? Mért szedi le a papírt, miért csukja be az ajtót, amikor kifejezettem kérjük, hogy ne? Miért szedi le Sarah papírjait? Tett egy kísérletet, kinyitotta a száját, de aztán csak legyintett, mintha a) nehéz lenne elmagyarázni, mert ez egy igen bonyolult kérdés, vagy b) én úgyse érteném. Elindult fölfelé, én meg utánaszóltam, hogyha még egyszer meglátom, hogy nyúlkál a papírokhoz, eltöröm a kezét/feljelentem a rendőrségen. Erre visszafordult, és janizni kezdett, hogy "Igen? Tényleg? Nyugodtan!" Mondtam még neki ezt-azt, aztán egy "Seggfej"-jel búcsúztam. Kb. fél órával később jöttem hazafele, ez meg jött velem szemben az utcán. Már messziről kiabált: "igen, eltöröd a kezem? Szemét k...a! Fenyegetsz? Tessék, törd el a kezem itt, a nyílt utcán! Nem mered? Nyuszi vagy?" A hülyéje. Mindezt a kurva nagy rendőrségi épület előtt. Próbáltam ismételten megkérdezni, hogy miért, de nem tudtam, csak nyomta a sódert, hogy "nyuszi vagy? Fenyegetsz?" De amikor közelebb léptem, akkor rögtön elkezdett hátrálni. Hülye fasz. Végül otthagytam. Este hallotta, amikor Mariannal hazaértünk, elkezdte verni a falat és kiabált, hogy "hülye kur.a". Azóta nem láttuk, remélem, öngyilkos lett, vagy belefulladt a saját mocskába.

free counters

3 megjegyzés:

  1. Húúú. Ez nagyon durva volt. Ezt itthon sem merném megcsinálni.

    Kerülöm az ilyen konfliktusokat. De Te aztán nem hátrálsz meg.

    Azt hittem ott kiegyensúllyozottabbak az emberek és ritka az ilyen kocsma szintű veszekedés.

    Ez nagyon durva volt....

    Szia: Zsuzsa

    VálaszTörlés
  2. Mit nem mernél megcsinálni? Leszedni a papírt vagy szólni miatta? Marian elmondása szerint a könyvtára többségében ilyen mentálisan gyenge emberek járnak.

    VálaszTörlés
  3. @gyengetölcsér:

    Szia,

    Szólni miatta nem mertem volna, persze. Kerülném a konfliktust és még itthon sem merem azt mondani senkinek hogy "eltöröm a kezedet!", pedig néha szívesen mondanám. De félek, hogy a végén mi kerekedne ki belőle. Verekedés, késelés, állandó szűnni nem akaró viszály....

    Szia:

    Zsuzsa

    VálaszTörlés