2011. január 5., szerda

Van víz!

Kb. egy órája hívott a vizesember.


Itt volt a ház előtt, én meg aludtam. Magamra kapkodtam a ruhát, lerohantam, ő meg már ment elfele. Találkozott Sarah-val, akinél egy bizonyos Mary Ann-t keresett a 2-es lakásban (mi a 7-esben lakunk). Mondtam neki, hogy ezért nem adtam meg a saját nevemet tegnap az adminisztrátornak. Még a Mariant se tudja megjegyezni, akkor mit várjak? Aztán elmondta, hogy nagy valószínűséggel "airlock" van a csőben, ugye az légbuborék? Szóval víz van, csak a levegő miatt nem jut el hozzánk. Nekiállt fújogatni meg szívni a zuhany csövét, és tényleg, úgy 5-10 perc után volt víz a hideg csapban. Ugyanezt megcsinálta a melegvizessel is és most van víz! Hihetetlen, hogy egy hét után visszakaptuk. Meg az is, hogy már 5 napja is kihívhattuk volna őket, mert azóta van hideg víz, de nem értünk a vízvezetékekhez.


free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése