2011. január 18., kedd

Ami eszembe jut

Olyan régen írtam már, és annyi mindenről szerettem volna (gondolatban úgy 4 bejegyzést írtam, kár, hogy nem jelent itt meg...), de most nem fog eszembe jutni semmi.

Annyi biztos, hogy SF2-t nagyon beparáztattam. Még vasárnap történt. Jöttem haza kocsival a boltból, a ház parkolója az épület oldalában van. Szálltam ki a kocsiból, amikor megláttam SF2 fejét kibukkanni a ház sarkánál. Ő is meglátott engem, és rögtön visszahúzódott. De nemcsak, hogy visszalépett, hanem hallottam, hogy nyitja a bejárati ajtót és spurizik felfele. Annyira kapkodhatott, hogy nem tudta rendesen becsukni az ajtót, azt nyitva találtam. Még hallottam, ahogy halkan kinyitja és becsukja a lakásajtaját és aztán némaság. Mariannal az előszobában füleltünk, hogy mikor meri elhagyni a lakását, de nem hallottunk semmit. Kicsit sajnálom a faszit, de akkor is egy antiszociális idióta.

Marcsi megbetegedett, vasárnap este már köhögött és tüsszögött és kérdezte, hogy ugye nem sertésinfluenza? Hétfő reggelre rosszabbodott, így tegnap meg ma nem ment dolgozni, szerencsére, mert most már jól van. És hogy mivel múlatta az idejét ágybanfekvő betegként? Hallelujah iPhone! Van a telefonomon úgy 10 játék, eddig ezzel játszott, fakockákat kell tologatni, hogy a piros átjusson a bal oldalról a jobb oldali lyukba:

Ezzel elvolt egy darabig, napokig, asszem már a 100valahanyadik pályán van, és ez még csak a kezdő szint. Én is megpróbáltam, de nincs hozzá türelmem, talán ha 2x sikerült áttoligatnom a piros kockát.

Mindeközben én ezzel játszottam: Nagyo király játék, nem tudom, emlékszik-e még valamelyikőtök, talán pár éve volt egy hasonló, amikor egy jetiszerű fazon baseballütővel suhintott egy, a szikláról leugró pingvint a lehető legmesszebbre. Na, ez is ilyen, csak mérges madarakkal kell bombázni különféle építményeket. Nagyon jó terápiás célokra:) Szóval Marian kockázott, én madaraztam. De pár napja ő is megpróbálta az AngryBird-öt és sajnos hozzám hasonlóan rabja lett. A telefon elvileg 1, max. 2 napig bírja, de mi olyan 5-6-7 óra alatt lemerítjük a játékokkal. És már 2 napja éjjel 2-3-ig vagyunk fent és lődözünk. De megfogadtuk, hogy leállunk, mert komolyan, a fejünk is megfájdult tőle. De azért nagyon jó játék:)

free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése