2011. január 12., szerda

Bőségkosár

Szerintetek Marcsi mennyire örült, amikor ezt megátta tegnap? Igazság szerint én se voltam annyira szomorú, maximum amiatt, hogy Petya végülis nem jött. Pont akkor hívott/sms-ezett, amikor az új telefont bütyköltem, és ezek az események elvesztek valahol útközben. Így ő azt hitte, valamiért nem jó nekem az időpont és Belfast helyett Aberdeen felé vette az irányt. Fenébe.

De szerencsére cukipofa volt és a képen látható dolgokat feladta postán.

A szomszéd jól kitolt velünk, beárult minket a főbérlőnél, aki erre küldött egy körlevelet, hogy a bejárati ajtónak biztonsági okokból mindig zárva kell lennie és a lépcsőházban nem szabad semmit se tároni (pl. az én bringámat és Sarah kismillió dobozát). Pechére aznap, amikor a levelet megkaptuk, ment Marian befizetni a lakbért, és ha már ott volt, akkor beszélt a mukival. Hogy igazából miatta kell azt a rohadt ajtót nyitvahagyni, mert úgy 15 hónapja nem képes szerezni valakit, aki megjavítaná a csengőket. Ő azzal védekezett, hogy "azt hittem, ez már elintéződött". Merthogy ő megadta a szerelő számát Mariannak, és intézkedjen ő. De azért a telefont felemelhette volna ahelyett, hogy a bőrgarnitúrás irodájában ül a nagy valagán és megkérdezhette volna, hogy hogy halad a dolog. Ma találkoztunk Sarah-val, és kérdeztük, van-e elegendő, ajtókitámasztásra használható téglája, és van:) Mert ugye az a hülye azt is ellopja. Viszont elég ijesztő, hogy a pasi Sarah felett lakik, ugyanaz a lakás elrendezése, és követi Sarah-t szobáról szobára. Ha Sarah a nappaliba megy, hallja, hogy felette a pasi is. Ha a fürdőbe, akkor oda követi. Hátborzongató. És kukkolja a postást. Ha látja elmenni, már rohan le, hogy ellenőrizze, jött-e valami.

Napok óta, amióta tudom, hogy megyek haza, Barbie, Hello Kitty és Dora the explorer-lázban égek, ezeket nézem a neten, mert az unokahugiknak ez kell. Tegnap végigjártam az összes, gyalog megközelíthető belvárosi boltot, ahol reménykedtem, hogy árulnak ilyet. Persze nem kaptam semmit, de este Marcsi megkérdezte: Miért nem mész a játékboltba? Merthogy én ilyen vegyesboltokba mentem, ahol volt egy kis gyerekruha, egy kis játék, egy kis terhesruha, egy kis etetőszék. Köszi az ötletet, Marcsi. Ma voltam a Smyths-ben, az az áruház, ahol voltam, nem viccelek, akkora, mint egy gigateszkó. És szerencsére a választék is nagy, kaptam mindent, amit akartam, volt állatorvos Barbie, gyerekorvos Barbie, autóversenyző (!) Barbie, színezőkönyv, akkora játékbabák, mint egy 4 éves gyerek, Dóra babaház, kisfaszom (na jó, utóbbi nem volt).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése