2011. január 18., kedd

Ha, munka!

Még múlt hét elején jelentkeztem egy munkára, ami munkakiszervezés, magyarul outsourcing. Ez a cég végzi más üzletek, vállakozások számára a leltározást. Érdekesnek tűnt, mert nem egy helyen, hanem szerte az országban kell csinálni, saját jármű is kell hozzá. A hét végefelé vissza is jeleztek, hogy most csütörtökön lesz toborzás Antrimban, ami innen olyan fél óra kocsival. Megyek-e? Jeleztem, hogy igen, bár elég rosszul hangzik, hogy kb. 3 órás előadás lesz, a cég története, blablabla. De küldtek egy rakás papírt is, tegnap kitöltöttem őket. Marian is elolvasta, és jópár dolog fura/nem tetszik, nagyon úgy néz ki, hogy ez valami esti/éjszakai munka, engem és a kocsit bármikor átkutathatnak, hogy nem csórtam-e valamit (ez mondjuk érthető), plusz a kocsit biztosítani kell, hogy munkaeszközként használhassam (jelenleg, és normális esetben ugye személyes használatra van). Ennek az új biztosításnak a díja olyan 200 font, és nekem kell állni. Plusz ezeket a papírokat kell vinni:

-egészséggel kapcsolatos kérdőív

-munkaköri leírás

-munkavállalói papír (ezt majd ők töltik ki, ha alkalmaznak. Ezek szerint ott a helyszínen kiderül)

-munkaszerződés

-vezetéssel kapcsolatos papír

-útlevél

-TB-kártya

-jogsi

-zöldkártya

-kocsi biztosítási papírja

Marian azt mondta, hogy egyáltalán nem bánja, ha nem megyek el erre a mutatványra, de végülis veszítenivalóm nincs. Ha nagyon gáz, akkor felállok és eljövök.

free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése