2010. augusztus 26., csütörtök

Voltam ma a munkaügyiben,

eddig 10.30-ra volt időpontom, mondjuk nem tudom, minek, mert mint otthon a bankban meg postán, itt is ilyen jegytépős rendszer van. Általában fél órákat szoktam várni, meg úgy gondoltam (itt sem szabad ám sokat gondolkozni), hogy nem tök mindegy, hogy mikorra megyek? A lényeg, hogy aznap megjelenjek, nem? Hát nem. A pasi megjegyezte, hogy nem 10.30-ra kellett volna jönnöm? Próbáltam terelni, de végül csak ki kellett töltenem egy papírt, amin elmagyarázom, hogy mi volt a késés oka. Bakker, ezzel mit érnek el? Beírtam, hogy elfelejtettem, mikorra kell menni. Ráadásul a muki überbuzgó is volt, legalábbis eddig egyik munkaügyis sem nézte meg az aktuális munkák listáját, de ő fel is olvasott egyet, hogy ez megfelel nekem? Nem nagyon figyeltem, csak mondtam, hogy persze, recepciós állás hotelben? Király. Újabb papírok aláírása, hogy ha nem jelenek meg az interjún, (már ha lesz) akkor ez meg az lesz a munkanélküli járulékkal. csak hazafele sétálva jutott eszembe, hogy a faszi éjszakai recepciós állást olvasott fel. Azt meg nem adják oda nőneműeknek, mert lehetnek részeg, erőszakos, stb. vendégek.

A hazaút első fázisát lefoglaltuk:) Ráadásul Marian kapott valami kompos aranykártyát, így bemehetünk a "lounge"-ba (ez biztos valami menő hely üzletembereknek, drága italokkal, vasag szőnyegekkel és ultrakényelmes fotelekkel). Na itt majd kapunk egy ajándék italt meg rágcsát, meg van wi-fi, ésatöbbi. Bár asszem ezek közül csak a kényelmes ülőalkalmatosság kell nekünk, reggel fel 8-kor úgyis csak aludni akarunk majd.

free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése