2010. augusztus 19., csütörtök

Kishírek a nagyvilágból

Időpontot akartam foglalni a vezetés-vizsgára, de a legkorábbi időpont szeptember 13. Fenébe. Azért is akartam hazamenetel előtt vizsgázni, mert októbertől új rendszer lesz, részben könnyítés, hogy az eddigi 2 rükverc manőver helyett csak egy lesz (remélem, az utcán való megfordulás, az az egy megy:)). A nehezítés meg az, hogy lesz egy 10 perces ún. "independent driving", amikor nem utasításokat vakkantgatnak felém, hogy "A következő utcánál kérem forduljon balra", hanem előre megmondanak egy útvonalat, és a szabályok betartásával, önállóan kell odavezetnem. Elméletben. Szinte biztos vagyok abban, hogy kb. az első sarok végére elfelejtem majd az instrukciókat, rossz irányba fordulok, a város másik végén lyukadunk ki, stb.

A héten vártunk csomagot, Marian a bejárati ajtón belülre s kívülre is tett cetlit, tájékoztatva a szomszédokat is, hogy mivel még mindig nem működik a csnegő, legyenek oly' kedvesek, és ne csukják be az ajtót. Sőt, a nyitott ajtót egy kis lakattal oda is rögzítette valamihez (ezt én csak este tudtam meg). Hozzá kell tennem, hogy összesen 2 szomszéd van a házban, 2 lakásban. Hallottam, hogy megy el az egyik, Des nevű, és hallottam, hogy csapódik az ajtó. Lementem, kinyitottam. Fél óra múlva Des hazaért, ajtó megint bevágódik. Lementem, kinyitottam. A pasi hamarosan újra távozott, megint ugyanez a játék. Gondoltam, biztos nem látta a cetlit (nem vak), így a celluxos papírt ráragasztottam a zárra, így nem is tudta becsukni úgy az ajtót, hogy ne látta volna az irományt. Megint becsukta. És ő volt az, akinek annyira rohadt fontos volt, hogy az ajtó csukva legyen, hogy csavarhúzóval kicsavarta a kis lakatot a helyéről. Persze ha a másik szomszéd hagyja nyitva az ajtót, mert a macskája szarni akar kint, akkor nem kell papír se, csak mi vagyunk szálka a szemében.

Ezenkívül olyan f.s idő van napok óta, hogy állandóan Pixar-meséket nézünk (Toy Story, és majd jön a WALL-E meg a Szörny Rt.)

És akit érdekel, itt az új Robbie Williams, legalábbis ezt állítják róla. A tavalyi X-Factor 2. helyezettje:

Olly Murs - Please Don't Let Me Go

 

free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése