2010. augusztus 8., vasárnap

Így nem láttuk a Dark Knight-ot

Tegnap este meg akartuk nézni A Sötét Lovag-ot BluRay-en, mert Marian még nem látta a filmet én meg sose láttam még BluRay filmet. Ennek érdekében korán megfürödtünk (2,5 óra a film), bevackoltuk magunkat borral és citromos vízzel... és a lemez nem játszódott le. Így a következő másfél órát azzal töltöttük, hogy a hibaüzenet alapján kerestük a megoldást a neten, letöltöttük a firmware frissítést, CD-re írtuk, betoltuk a lejátszóba, semmi. Rohadt pipák voltunk, de nem tudtunk mit tenni, lefeküdtünk olvasni.


Én egy idő után letettem az újságot és erőt gyűjtöttem a fogmosáshoz miközben "pihentettem a szemem", Marian még olvasott, pohár bor a kezében. Fél órával később arra ébredtem, hogy kissé nedves a gallérom, gondoltam, biztos még a fürdés után lett ilyen, de hát az vagy 3 órával korábban volt. Akkor biztos összenyálaztam magam, vagy Marian... De aztán, miután felvettem az alvópózt, még mindig valami gyanúsan fura volt. Levettem a felsőmet, a hátulján egy giga nedves folt, mondom, ennyire nem nyáladzok. Megszagoltam, a bor volt, a párnám is ugyanolyan büdös volt, nem véletlen, hogy addigra Marian eltűnt a szobából:) Ő is elaludt utánam pár perccel.


Most meg megyünk önéletrajzot beadni; vízforralót venni, mert a jelenlegiből eltűnt (elpárolgott??) a filter és Marian nem szereti a vízkövet; és vezetünk is, mert a neten fent vannak a vizsga-útvonalak, megnézünk egyet (van vagy 6).

free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése