2010. augusztus 21., szombat

Vizsga!

Mázlim volt, valaki lemondta a gyakorlati vizsgáját, így be tudtam furakodni Szeptember 10-re, igaz, reggel 8.50-kor lesz, de nem válogathattam. Viszont ez azt jelenti, hogy egy nappal később tudunk csak indulni, és persze egyáltalán nem biztos, hogy átmegyek. De nagyon jó lenne! Michelle, az oktató mondta, hogy előtte vezetünk egy órát, hogy ne izguljak annyira, meg belemelegedjek. Ja, oktatóról jut eszembe: sms-eztem az előző autósiskolának, mert ugye még 3 órám hátralenne, de nem törték magukat, hogy bármit is megszervezzek. Azt írtam, hogy lemondom a hátralevő órákat és kérem vissza a zsozsit. Válaszolt is a csaj, hogy 10-órás blokkot vettem, ami így olcsóbb volt, mintha egyenként fizettem volna. Viszont ha visszakérem a pénzem, akkor a teljes árat számolják, satöbbi. Lényeg, hogy úgy számoltam, hogy kemény 6 font fogja ütni a markomat a 30valahány helyett. Édesek.

Ja, és eddig nem mondtam Michelle-nek, hogy hogy hívták az oktatót, mindig "he"-ként utaltam rá, múltkor viszont kicsusszant a számon. Visszakérdezett, hogy tényleg Tony-nak hívják, mert van egy másik tanítványa is, akinek az előző oktatóját így hívták, és panaszkodott a stílusára. Lehet, hogy ugyanarról az emberről van szó?

Ma olvastam a zújságban, hogy egy nőnek 22 év és 21 gyakorlati vizsga után most sikerült letenni a jogsit. Remélem, nekem egy is elég lesz...

Egész nap ezt a számot éneklem (érdemes megfigyelni a kifinomult robot-táncot és a menő szemüvegeket:))

free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése