2010. augusztus 11., szerda

Sikerült a teszt!

Elsőre átmentem az elméleti vizsgán, juhéééé:) Volt egy 50 kérdéses feleletvákaszolós teszt, ott 47 válasz lett jó. A második részben 14 videoklipet játszottak a számítógépen, egy kocsiban kamera volt felszerelve, ami mutatta az utat, és ha olyan szituációt láttam, amiből veszélyes helyzet alakulhatott ki, akkor kattintanom kellett. Ez is simán megvolt, és ahogy kijöttem a teremből, már át is adták a papírt, hogy sikerült. Holnap megbeszélem Michelle-el, hogy szerinte érdemes-e a hazamenetel előtt egy gyakorlati vizsgát is megpróbálni.

Tegnap megnéztük a Toy Story 3-at, és teljesen el vagyok ájulva tőle. Nem a technikától, mert azt tudtam, hogy ilyen menő lesz, de nem számítottam rá, hogy a történet ilyen érdekes lesz, a megvalósítás meg nagyon-nagyon vicces. Most meg akarom nézni az első két részt is, azokat még nem láttam, remélem, hasonlóan jók.

Ja, és délután úszó-EB, Budapestről, és képzeljétek, az MTV honlapján élőben lehet nézni, annyira jó Szántó Dávidot hallgatni:) Itt csak Eurosport-on meg valami másik csatornán adják, de olyan nekünk nincs. Az úszás után meg angol-magyar focimecs!

free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése