2009. október 25., vasárnap

Még szerencse, hogy van

Google Maps, így meg tudom nektek mutatni leendő lakhelyemet:

Nekem tetszik:) A jobb felső ablak mögött van a lakás.

Mondanom sem kell, hogy elfelejtettem átállítani az órát, még jó, hogy Bettina sms-ezett. Most legalább tudom, hogy még baromi korán van.

Mostanában, amikor megnyitom a Word-öt vagy az Excelt, feljön egy kis ablak, hogy nem eredeti a Microsoft Office csomagom és mittoménhány napon belül ezt majd jelezni is fogja. Hogy??? Nem engedi megnyitni? És miért majd' 3 év után jutott eszébe, hogy gond lehet a eredetiséggel? Tiszta hülye. Gyorsan letöltötem az Openoffice-t, az ingyenes és ugyanazt tudja, mint a Microsoft szarjai, így ha esetleg nem tudom azt használni, lesz máááááásik. Kipróbáltam, pl. az "aktívárpa őrlemény" nevű word-doksimat simán megnyitotta az Openoffice.

Kaptam fizut, ami nem lenne akkora nagy szám, de mivel szünet volt a suliban, egész napokat dolgoztam pénteken, és számítottam rá, én balga, hogy több munka=több pénz. Hát tévedtem. 50 fonttal kevesebbet kaptam, és ha nem dolgoztam volna többet, akkor több, mint egy százassal lennék rövidebb. Fura dolog lehet ez a bérszámfejtés... Rejtélyes.

Tegnap átmentem Szilvihez, tudjátok, egy csomó cuccomat otthagytam nyáron a szálláson, mondván, hogy arra a pár hétre úgyse kell, ami ott van. Átrángattam az üres  bőröndöt, telepakoltam, és Szilvi barátja visszahozott kocsival. Ja, és Szilvi tök ari, hozott nekem Ausztráliából/Új-Zélandról Cadbury makadémiamogyorós csokit (mert emlékezett, hogy ezt a fagyit szeretem), meg egy Ausztráliás kulcstartót meg kiwi-madaras könyvjelzőt:)) Tökre örültem, nem számítottam semmire. Szóval, minden cuccom itt van már, pár dolgot ki is dobáltam, kell a szelekció, mert nem akarok 3 bőrönddel költözni.

Írtam a Flybe-nek, ez a fapados (és egyetlen) légitársaság itt, hogy hogy lehet bringát repülőn szállítani. Gyakorlatilag szét kell szerelni az egész hóbelevancot: a kormányt a váz síkjába kell fordítani, le kell szerelni a pedálokat és leereszteni a gumikat, és az első kereket is le kell varázsolni, majd az egészet dobozba csomagolni, ha lehet. Ja, és még fizetni is kell érte, és az se biztos, hogy ugyanazon a járaton küldik, mint amin én leszek. Ha felfér, akkor igen, ha nem, akkor valamelyik következőre dobják fel. Ehhez képest a hajóra ingyen fel lehet vinni, nem kell szétszerelni, és velem együtt utazik. Na igen, csak a hajó 12 óra, plusz egy éjszaka Aberdeenben és 2*5 óra vezetés, a repülő meg Glasgowba megy, 1,5óra, onnan 2,5 óra Belfast. Nem mindegy. Dilemma.

free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése