2009. október 30., péntek

Az elmúlt másfél évben

akárhányszor hazamentem, mindig elkapott valami vírus. Ezt betudtuk annak, hogy nekem nyilván már csak a kristálytiszta shetlandi levegő felel meg, a budapestiben meg a gonosz lakozik. Ezért ért meglepetésként, hogy 2 napja, röviddel a nagynénémmel történt telefonbeszélgetés után kezdtem furán érezni magam. És jöttek a szokásos tünetek: torokfájás, takonykór, stb. Valami mágia működik otthonról, tegnap hazaküldtek a fogászatról is, a humánus okokat az uccsó helyre sorolnám, valószínűbbnek tűnnek a következők:

-nem akarták, hogy megfertőzzek bárkit is

-csúnyán néztem ki/ a hangom olyan Szántó Öcsi Bácsi-s volt

-a héten bejött egy finn pár érdeklődni fogászati lehetőségekről, és kiderült, hogy a csaj korábban, 1983-ban, volt fogászati asszisztens, és épp munkát keres, nem feltétlenül ilyen pozícióban, de ez nem lényeges. A manager teljesen belelkesedett (biztos nem hallotta, hogy 1983-at mondott a csaj), és tegnap 2-re be is hívta, hogy töltsön el nálunk egy délutánt. Lehet, hogy nem akarta, hogy velem legyen a csaj, a végén még elmondtam volna az igazat, és elriasztom a munkától.

Bettina morcos is lett, hogy engem hazaküldtek, mert neki még akkor is be kellett volna mennie dolgozni, amikor gyakorlatilag el volt törve a térde. Csak akkor fogták fel a fogászaton, hogy komoly a helyzet, amikor mondta, hogy Aberdeenbe kell mennie megműttetni...

Most fagyit eszem, és nagyon jó a fájós torkomra, eddig csak forró leves, forró tea, forró Neocitran-szerűség volt az étlapon.

A telefonom is megérkezett:) Nagyon szép, gigantikus képernyője van, nagyon jól szólnak rajta a zenék (persze nem a képernyőn), és hát egyszerűen csudijó. Már csak a 400 darab sms-emet kéne átokoskodni rá (a 400 kis szám, 2500-ról indultam).

Marian terápiás céllal festi a lakását/lakásunkat, mivel eredetileg barna volt a fal (kinek jut eszébe barnára festeni egy falat??), már 3 alapozóréteget fel kellett vinnie (így hívják egyáltalán?), és ecsettel csinálja, mert a görgő már túl bonyolult neki...

Csináltatott nekem kulcsot a házhoz, Nemo, a bohóchal van rajta, pont jól illik a koromhoz egy ilyen, nem? A héten szépen behordtam a könyveimet az irodába, mert ott van egy csomó doboz, és hétfőn küldöm az első adagot a postán, aztán a főiskolai jegyzeteimet, és majd a bringát is valahogy.

free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése