2009. október 17., szombat

Mamma mia

Letöltöttem a film zenéjét és most ezt hallgatom: 

Nem igazán ismertem a számot előtte, de imádom:)

Mindjárt megyek a szemészhez a kontaktlencsékért, aztán rohanás a komphoz, mert átmegyünk Paullal Bressay szigetére bringázni. Bressay a "nagy" szigettől keletre fekszik: 


Nagyobb térképre váltás

Na, azért megnéztem, szerencsére nem sokkal nagyobb, mint Whalsay, ahol korábban voltunk, talán bírni fogom. De most felkészülök, kabát, sapka, sál, kesztyű, és hosszúgatya.

Aztán este megyünk egy afrikai együttes koncertjére, ennél többet nem tudok, én sose tudok semmit, a barátaim rángatnak el mindenhova, rettenetes, mennyire nem követem figyelemmel az eseményeket. Persze a tegnap Belfastban felrobbant autóról tudok...

Paul a héten nagyon elvertem fallabdában, 5-1-re, még sose volt ilyen. De belegondoltam, lehet, hogy az egy órával korábban kapott érzésteleítőnek és fogászati tömésnek köze volt ahhoz, hogy gyakorlatilag nem mozgott a pályán egyáltalán? Persze amikor rákérdeztem, hogy abbahagyjuk-e, jól van-e, akkor igen volt a válasz. Hát akkor meg nincs kegyelem, agyonvertem.

Holnap jönnek a beszámolók.

free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése