2009. október 11., vasárnap

Elfelejtettem

tegnap, hogy ugyebár írtam erről a magyar üzletről Londonban, meg hogy majd rendelek innen, ha elfogyott az ellátmányom. Pár hete vége lett a szaláminak, és amikor említettem Mariannak, mondta, hogy szívesen kipróbálná a szalámit. Így aztán két kis rudat rendeltem, meg Sport szeleteket, meg Győri kekszet, meg kétféle körözöttet. Rendelés után rájöttem, hogy elszúrtam, mert a szállítást nem rendeltem meg, holott kellett volna. Bettinát is érdekelte a dolog, pláne, hogy az első kép az oldalon a Túró Rudi, rögtön kért is 10-et, meg almapaprikát, meg Boci csokit.

A lényeg, hogy időben megjött a csomag ahhoz, hogy Mariannak el tudjam vinni az egyik szalámit, és később írta, hogy borzasztóan ízlik neki. A Győri keksz is elnyerte tetszését, így majd két emberre kell vásárolnom otthon:) Ja, pár napja azt mondja Marian: a szalámi héját le kell szedni? Mondom persze. Nagy hallgatás a telefon másik oldalán. Többet nem kell mondanom, ugye?:):) hetek óta eszi így... De azt mondta, a héj nélkül még finomabb.

Tegnap átmentem barátokhoz, Shannonhoz és Pawelhez, ettünk csirkét zöldségsalátával, aztán megnéztünk egy Jodie Foster filmet, azaz már egyedül fejeztem be, mert a többiek elszivárogtak aludni. Megágyaztam a földön, a kanapé ülőpárnáit használva és én is Álommanóra bíztam magam. Reggel Pawel ágyba hozta a reggelit, annyira aranyos volt! Aztán olvasgattunk, a földön meg a kanapén heverve, zenét hallgatunk és tejját meg kávét ittunk. És rájöttem, hogy olyan jók ezek a lusta vasárnapok, csak már nagyon régen volt benne részem. Egyrészt mert itt Tanyaéknál fapadló van, azon nem olyan jó feküdni, mint a szőnyegen, másrészt itt egyedül vagyok, nem érzek rá késztetést, de Shannnonal és Pawellel kircsi volt. És Mariannal még jobb lesz. Mindezek után egy cseh lánnyal kiegészülve, 4-esben elmentünk ebédelni.

free counters

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése