2014. január 23., csütörtök

Vevok

Neha komolyan az oruletbe kergetnek a netes vasarlok. Par eset az elmult nehany napbol:
-Meg december 14-en vettek egy valamit, a no irt emilt is melle, hogy minel hamarabb, mert karacsonyra lesz. Ajanlottan kuldtem, mint mindent mult honapban. Januarban ir a csaj, hogy hat nem volt otthon. Ilyenkor a posta par napig megorzi (talan 3napig). Ezt is lekeste, igy visszakuldtek nekem a csomagot. Legyek olyan kedves, kuldjem el megint. Mondtam rendben, ahogy atutalja a postakoltseget Paypalon. Ez utobbit januar 9-en irtam. Vartam, vartam, tegnap emgint ir, hogy megkaptam-e a zsozsit, mondom nem, legyek kedves nezzem meg ismet, mert o 14-en elkuldte az x emailcimre. Az az email nem az enyem, a sajatomat elkuldtem neki 9-en, de ezek szerint nem figyelt.

-masik vevo vesz egy gitart, ahogy megkapja, mar emilezik is, hogy szeretne visszakuldeni, mert nem erre szamitott. Rendben, de elarulna, hogy mi a gond vele? Hat o azt hitte, hogy nagy (rendes meretu) gitar.

-harmadik ir nekem, hogy lenne par kerdese, kivalasztott egy gitart, amit megvenne, de: milyen meretu a gitar es lehet-e pengetni, ad-e ki hangot. 

Vegulis nem azert van a "termek leirasa" a fenykep alatt, hogy azt az emberek el is olvassak, amiben pontosan le van irva, hogy mi a meret, hogy csak disznek van, es nem igazi, esatobbi. Miert ilyen idiotak a vevok, hogy el se olvassak, hogy mit vasarolnak. Tenyleg, realisan azt gondolta, hogy 20 fontert egy valos meretu, jatszhato hangszert kap? Tenyleg?

-vevo keri, hogy csinaltassak neki egy uj gitart, ugyanaz, mint az egyik fekete szinu, ami mar van nekem, csak feherben. Kerem, hogy kuldjon kepet, mert neha maguk se tudjak, hogy mit akarnak, azt mondja feher, kozben azert legyen rajta egy piros biszbasz meg egy lila akarmi, es ezt nekem tudni kene. Szoval kuldjon kepet. Valaszol, kepet nem kuld, csak azt ismetli, hogy ugyanaz, mint x gitar, csak feher. Jo, akkor majd en megguglizom, kuldok neki linket, hogy erre a gitarra es szinre gondolt? Valaszol, nyilvanvalo, hogy meg se nezte a linkeket, mert azt irja: ugyanaz, mint x gitar, csak feher. Lehet, hogy a papagajaval iratja az emiljeit?

Flag Counter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése