2014. január 4., szombat

Ami kimaradt az elozobol

Mivel a lanyok borondjei a gepben ragadtak, muszaj volt elmenni bugyiturara, elkoltottek egy kisebb vagyont a Sportdirectben, szerintem ugy voltak az uzlettel, mint Marian az Auchannal, Obi-val, vagy gyakorlatilag barmelyik uzlettel Budapesten: szeretne bekoltozni es a boltban lakni. Persze, mindenfele ruhat kellett venni, mert azon kivul, amit epp viseltek semmilyuk nem volt, beszereztunk 2 fogkefet is, hadd oruljenek. Szerencsejuk volt, vagy elorelatoak voltak, mindenesetre volt biztositasuk, igy remelhetoleg ezt a penzt visszateritik nekik. A cuccokat vegul vasarnap delutan szallitottak ki (elvileg csutortokon este jott a gep), de addigra mar uj ruhataruk volt...

Nem tudom, ti hogy alltok az ujevi fogadalmakkal, en nem szeretem oket, kudracra vannak itelve. Nem is fogadtam meg semmit, de szeretnek tobbet olvasni, es nem iPad-en, meg telefonon, hanem rendes fizikai konyvet. Mert csak vasarolom oket folyamatosan, aztan ott allnak a polcon. Digitalisan kb. 3-4 konyvbe fogtam bele, van, amit egy eve 'olvasok'. Es regen imadtam olvasni, akar egesz nap az agyban fekudtem, hasaltam, ultem, akarmilyen pozicioban, de olvastam. Most meg egy oranal tobbet nem vagyok kepes koncentralni. Ez mar a kor vagy csak kijottem a gyakorlatbol? Igaz, amikor suliba jartam, tudtam azt kamuzni, hogy kesz a lecke, hogy aztan nekiallhassak egy konyvnek. Ma meg? Hiaba keltem 10 elott (azaz koran), mosogatas, teregetes, blogiras, vacsorafozes, gitarok leltarozasa, focimeccs a tvben, mind kesleltetnek.
Flag Counter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése