2014. január 16., csütörtök

Igazabol semmi kulonos

nem tortenik, neha vannak kosza gondolataim, amiket feldobnek ide, de a megvalositasig nem jutok el, amikor meg igen, pl. most, addigra elszall az ihlet.

Szombaton vezettem az elso hivatalos kezilabdameccsemet, edzomeccsen mar korabban is voltam biro. Izgultam, meg ugy is, hogy mind a ket csapatot jol ismerem, mert az egyikkel szerdan edzek Magherafeltben, masikkal meg penteken Belfastban. Ja, es egyedul voltam, mert senki mas nem vallalta. Cathryn, a nemet lany, akivel a tanfolyason voltam egyutt, szombatonkent dolgozik. Most szombaton es vasarnap is vezetek, megint egyedul, mert Cathryn-nek regisztralnia kene, es nincs penze... Kolcsonozzek neki? Mar annyiszor megegettem magam igy, soha nem latom vissza a penzem. 

A januarnal unalmasabb honap nincs, most kertem meg Mariant, hogy hozzon be egy konyvet mielott elalszom. Hozza kell tennem, hogy a fonok beteg, ezert merek csak ilyet tenni. Meg ugy is unalmas ez a honap, hogy mar be vagyok zsongva a new yorki uttol, aprilis kornyeken megyunk egy hetre, es nezem a repulojegyeket, szallasokat, egesz komplex matematikai muvelet ez. Ugyanis van kozvetlen jarat Belfastbol, de az Newarkba erkezik, onnan plusz koltseg bejutni New Yorkba. Mehetnenk Dublinbol is, az a JFK-re erkezik, de akkor meg Dublinba kell lemenni.Nem beszelve arrol, hogy London is egy opcio, meg altalaban a keresok felajanljak Newcastle-t, Manchestert, Birmingham-et, Glasgow-t. De ezekhez meg at kell szallni, nem fogunk Londonba vagy Manchesterbe kocsival menni. A legegyszerubb nyilvan a belfasti indulas lenne, hogy Marcsinak csak egyszer kelljen megkuzdenie a panikjaval. Most volt egy utazasi irodaban katalogusert, hatha abban is van valami okossag. 
Tegnap nezegettem a New York Pass-t, ami olyan, mint a Budapest kartya, turistaknak van, es bizonyos latvanyossagok arabol kedvezmenyt ad. Felolvastam Mariannak a csoportokat: latvanyossagok, muzeumok, setahajo-utak, blablabla. Na, a muzeumokat rogton ki is zartuk, nem is nagyon erdekel, bele se ferne az idobe. 
Na, meg is erkezett marian az utazasi irodabol, allitolag SENKI nem megy New York-ba egy hetre, csak 4-5 napra. Igaz ez? De hat annyi ido nem eleg. Meg hogy ne marciusban menjunk (nem akarunk), mert akkor van St. Patrick's Day. De hat az csak egy nap az egesz honapban, zarjunk ki egy egesz honapot, mert egy napig mindenki tok reszeg? Meg ne menjunk aprilisban, mert akkor meg Husvet van. pff. Plusz aprilisban nem is repul innen jarat, menjunk Dublinbol. A kovetkezo javaslata biztos az lenne, hogy utazzunk inkabb valami tok mas varosba vagy orrszagba.
Flag Counter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése