2013. október 28., hétfő

Megvan az elso gyozelem

Szombaton volt a kezitorna Lisburnben, ami Belfasttol (azaz inkabb tolunk) olyan 15 percnyire van. 3 noi csapat volt, a masik ketto Dublinbol, meg talan 5 fiucsapat. Nem rendes meretu palyan jaszottunk, es a 9-est is ilyen fekete-sarga ragasztoszalaggal jeloltek ki, de a palya rovidsege miatt kevesen panaszkodtak, ki szeret futni?? Ja, elotte meg penteken volt egy edzes, a bemelegitest egy ir jatekos tartotta, aki ha jol figyeltem, az ir valogatottban is szerepel. Hat neki biztos csak egy konnyed bemelegites volt ez, de en 10 perc utan majd' osszeestem. Raadasul azzal  a sraccal voltma parban, aki a lett/litvan valogatottban jatszott es kb 2 meter magas. Fel se lattam olyan magasra. Aztan teljesen tudatosan kivedtem egy ziccert, es aszittem leszakad a karom, ejjel is allandoan felkeltem, hogy rosszul mozdulok es faj, de hat ez van, ha pasikkal edz az ember.

Na es akkor szombaton mar fel 10-kor ott voltunk, mert ugyan a mi meccsunk 11-kor kezdodott, de a fiuke 9.30-kor. Az ellen a csapat ellen jatszottak, akikkel szerdankent edzek, laposra vertek oket. Mi eggyel kikaptunk az elso meccsen, a dudaszo pillanataban egyenlitettunk, de nem adtak meg. Utana odajott az egyik jatekosuk es kerdezte, hogy honnan vagyok. Kiderult, hogy hallotta, hogy magyarul bazmegolok meccs kozben, es o is magyar. Meg meg egy lany az o csapatukbol. De ami meg furabb, hogy ez a dublini lany, meg a mi csapatunkbol a masik magyar lany, Ani, ismertek egymast meg otthonrol, Szegedrol. 

A masodik meccset a ket dublini csapat vivta, es nekunk kellett a sipot fujni. Marmint Anna-nak es nekem, hat erdekes volt. Elotte megbeszeltuk, hogy megprobaljuk kihozni dontetlenre ezt a meccset, es akkor ha emgnyerjuk a sajatunkat, akkor nyerjuk a tornat is :) Napersze az a csapat, amelyik minket megvert, a masiknal is jobb volt, dugaba dolt a remek kis tervunk. 

A 3., utolso meccsen nagyjabol tudtuk mire keszuljunk, mert a dublini lany szolt, hogy eleg kemeny ez a csapat, es hat azok i s voltak. Jol vedtem mindket meccsen, de azert kezdok ellen annyira nem nehez pl. 7-est vedeni, meg nehany ziccert is fogtam. Ebben a dublini nyockeres csapatban volt egy csaj, allandoan hisztizett, topogott, mint egy kiralykisasszony, ha nem tetszett neki az itelet, marpedig sokszor nem tetszett, aztan duzzogva levonult a palyarol, es kezet se fogott a meccs vegen nehanyunkkal, mondjuk en oda se mentem hozza; aztan volt olyan jatekos, aki mergeben foldhozvagta a labdat, aztan csodalkozott, hogy kiallitottak. A lanyok emg panaszkodtak, hogy torokra mennek, vagyis vedekezni se tudtak. Nyilvan rengeteg edzesre, meg finomitasra van szukseg, hogy ne ketrecharcosnak erezze magat valaki a palyan, ahol mindent szabad...

A mi csapatunk erdekes volt, a masik magyar lannyal, Anival, mindenki akkor talalkozott eloszor, szia-szia, kezdodobas. Volt 2 francia csaj, nekik a nevuket nem tudjuk. Aztan egyszercsak megjelent egy amerikai lany, mint kiderult, Sabine-nal talalkozott volna valahol eszakon, de elozo ejjel bulizni volt, elaludt, lekeste a talalkat. Erre felult valami buszra, aztan vonatozott 2,5 orat, majd valahogy megkereste a LeisurePlex-et, ahol az egesz zajlott, es a 2. meccsen jatszott is. Mindezt ugy, hogy soah eleteben nem kezilabdazott. Ezt azert meg a kezdok is kiszurtak, kaptunk is rola par golt. 

Gyoztes csapat: felso sor: En, Andrea, Jana, Francia lany1, Sabine, Anna (legjobb fej), Ani. Terdelso sor: Francia lany2, Agata, amcsi csaj
Tobb lany mondta az elso meccs elott, hogy o hu de ideges, en annyira nem voltam, de aztan azon kaptam magam, hogy remegek. Hehe, megiscsak 5 eve nem jatszottam, es a masik ket csapatrol semmi, de semmi infonk nem volt azon kivul, hogy dubliniak. Feltem, hogy beleszaladunk egy kiados veresbe, mert annyira jok lesznek. De aztan elkezdtem kiabalni, es elmult.

Aztan kiderult, hogy lesz Dublinban jatekvezetoi tanfolyam novemberben, eddig tolunk 3 fiu es egy lany megy, mennek en is, sose lehet tudni, mire lesz jo, plusz legalabb a kifejezeseket is megtanulom angolul, mert bar a beallot mar egesz jol kiabalom (pivot), a tobbirol fogalmam sincs, meg mi az a kezdodobas? Meg felpalya? Meg ketszer indulas (bar az asszem double dribble). A gond csak az, hogy azok, akik mennek, se tudnak semmit, csak az idopontot. Hol fogtok aludni? "Hat, valami Bed and Breakfast-ban, vagy csak atisszuk az ejszakat." Mennyibe kerul? "nem tudom, vagy ingyen van, vagy 50 Euro." :)

Flag Counter

3 megjegyzés: