2013. október 12., szombat

Es meg mindig kezi

A heten ket keziedzesen is voltam. Vigyazni kell itt, nem figyelsz oda kisit, es maris tortenelmet irsz. Szerdan volt ugyanis az elso eszakir noikezi edzes, juhee! Asszem 6-an voltunk, Siobhan (meg mindig Sivon, hosszu o-val) nem tudott jonni, igy egyedul mentem Belfastbol. Az elso meglepetes az volt, hogy rendes bemelegitest vegeztek, futas, gimnasztika, labdas bemelegites, kapusbemelegites. El voltam ajulva, mert a fiuknal senkit nem erdekelnek ezek az aprosagok. Illetve nem mondok igazat, mert szeretnek, csak ott senki nincs, aki a kezebe venne a gyeplot. A kapu amugy vicces, muanyag, felfujhato, de az egyik kicsit ereszt, igy 10-15 percenkent mindig valaki belepumpalt parat, es a keresztlec a V formabol ismet egyenesre valtozott.
A masik meglepetes az volt, hogy az osszes lany tok jol beszelt angolul, nagyon jo, amikor nem kell lebutitani a mondanivalot. Niall (ejtsd: Najl, nem a-val, hanem a-val, az abc masodik maganhangzojaval), aki az egeszet szervezte, azt mondta, hogy jok leszunk a tornara, ami 2 het mulva lesz. 
A masik keziedzes a szokasos penteki volt a fiukkal, nem nagyon akartam menni, mert 9-10-ig helyett 8-10-ig van, hosszu, es kicsit unalmas is, mert eddig amsbol sem allt, mint jatekbol, ami frusztralo, ha tudja az ember, hogy jopar jatekosnak eloszor az alapokat kene megtanitani. De jo, hogy lementem, mert kulonben lemaradtam volna az eddigi legjobb edzesrol. A multkori nemet csaj, Catherine, vagy Kitty tartotta, mert serult, nem jatszhat, es vegre, VEGRE, rendes bemelegites volt itt is, paros gyakorlatok, kapusbemelegites, stb. Volt meg egy kapus, Thomas, szinten nemet, ugy is nez ki, nem tudom elmagyarazni, de ha ranez az ember, akkor olyan nemetes a kulseje:) Elvileg 9.30-kor fejeztuk volna be, mert Aldo-ek akartak menni az itteni Oktoberfest-re, de a tobbiek ugy dontottek, hogy jatsszunk tovabb, ugy vegul asszem mindenki maradt. Kicsit kezdek felni a labdatol, ezek a fiuk nem szorakoznak, egyszer beleertem egy suvolto lovesbe, percekig fajt a kezem, utana mar ovatosabb voltam (azaz pl. Laci labdait hiaba tudtam volna megfogni - neha -, nem mertem beleerni, emrt kiszakitotta volna a vallamat). Igy is lett egy ujabb szep kek folt a labamon, amikor megfogtam Laci zicceret. Ja, es volt ott egy uj muki, igy utolag mar dereng, hogy Dublinban lattam jatszani talan, az ir-lett valogatott meccsen, szoval van egy (volt) lett valogatottunk:) Na, ilyen mondat se szuletett meg soha.
Flag Counter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése