2013. október 1., kedd

Tervek

Szeretnek bejutni a St. George's market-ra a gitarokkal, meg egyeb cuccokkal. Ez egy fedett hely, rengeteg kis arusitohellyel, most szombaton voltam kint eloszor, mert ugy mukodik a rencer, hogy szombaton 7.30-ra ott kell lenni, feliratkozni a listara, es ha az allando engedellyel rendelkezok kozul paran nem jonnek el, akkor az o asztalaikat kiadjak a listas embereknek. Minden szombati hajnali keles es megjelenes 1 pontot er, nekem mar ennyi van. Mondjuk amikor megneztem a 2 darab A4-es lapra irt aprobetus nevek mellett a pontszamokat, rajottem, hogy egyhamar nem kerulok sorra: volt, akinek 76 pontja volt... En meg aggodtam, hogy nehogy mar elso nap arulnom kelljen, mert egyreszt nem vittem magammal semmi portekat, masreszt 9.30-tol dolgoztam az egyik leisure centre-ben. Kb. 10-en kaptak helyet, en meg majd szorgalmasan kelegetek fel 7-kor szombaton is...

A hetem igy nez ki:
hetfo: 9-5: melo, 5.30-9.30: leisure centre
kedd: 9-5: melo, aztan tollas, most meg meccsnezes
szerda: 9-5: melo, 4 eves evforulo unneplese Marcsival:), keziedzes a halal f.szan, Magherafeltben 9-10-ig, kb. 45 perc vezetes oda (es persze haza is jovok)
csutortok: 9-5: melo, 5.30-10.30: leisure centre
pentek: 9-5: melo, 5.30-9.30: leisure centre
szombat: 7.30 piacra menes a pontert, aztan 10-2: leisure centre
2.30: hazajoves es osszeeses, kanaperol fel nem keles vasarnap estig.

Amugy a munkahelyen ma tuti mindenkinek megvolt, meg a pasiknak is, sot, leginkabb nekik. Biztos irtam mar arrol, hogy en sose tudok arrol, ha valakinek az epuletben megbeszelese van, illetve akkor mar igen, amikor erkeznek a resztvevok, en meg allok (ulok) ott hulyen. Ma is volt 3 ilyen, es raadasul nemelyik bunko is. Hiaba vannak kozottuk professzorok meg orvosok, azt hiszik, ok az istenek, legszivesebben fejberugnam oket. Aszondjak, hogy megbeszelesuk van XY-nal a 3-on. Katie felkiseri oket,  es gyanusan soka jon vissza. Mikor visszaer, mondja, hogy a meeting az elson volt, nem a harmadikon, es pluszban meg lekezeloek is voltak vele. Egy masik mondja, hogy Z-vel talalkozik. Mivel latasbol ismerem, jart mar itt, megkerdezem, hogy van-e belepoje, feltalal-e a terembe. Persze, igen, aztan amikor elforulok, akkor megkerdezi, hogy akkor most felkiserem-e ot. Es merre van az elson a meeting room. Hat hulyek ezek vagy en beszelek zulu nyelven? 
Aztan amikor delutan zartam be a forgoajtot, latom, hogy egy hallgato azon akart volna kimenni, de hat van ott ajto is, gondoltam, az is egy kijarat. Erre a szerencsetlen csak all ott, es nem mozdul. Vegul Helen, aki epp elmenoben volt, mondta, hogy az ajtot meg kell tolni, es akkor voila, kinyilik. De most komolyan, es ezek orvosok lesznek? Eh.
Flag Counter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése