2013. október 17., csütörtök

Rovidhirek

- tegnap vettem a Grouponon egy TEFL (Teaching English as a Foreign Language- az angol idegennyelvkent valo tanitasa) tanfolyast, ettol most roppant boldog vagyok, egyreszt, mert olcso volt, 39 font, van 6 honapom, hogy elvegezzem, es valami bizonyitvanyt is ad, igy mar lesz angoltanari kepesitesem is, megha nem is a nemistudommelyik meno egyetemen szereztem. 10 lecke van, mindegyikhez tartozik egy Teszt meg egy Projekt, illetve a 10. utan azert tobbminden van, plusz egy zaroteszt. Mar el is kezdtem.

- ugyancsak tegnap, szerencsere a tanfolyam-vasarlas utan, alaposan le lettem cseszve. Az tortent, hogy nem volt senki, aki ebedszunetben bent tudott volna maradni az irodaban, mert a csaj, akire ki volt rova a feladat, beteget jelentett. En hulye meg jelentkeztem, hogy nekem vegulis mindegy, hogy 12-1-ig vagyok ebedszuneten, vagy1-2-ig. Mellesleg meg csak fel orat akartam irodan kivul tolteni, hogy a maradek felet kesobb esetleg kivehessem, vagy kesobb menjek be, vagy korabban induljak haza. Csak eppen errol nem szoltam Ruth-nak, aki gyakorlatilag lekapott a 10 kormomrol, hogy es akkor most ki van a recepcion. Ha' mondom ott van Helen meg Laura, ha a napi 5 telefonbol es 3 latogatobol pont abban a feloraban esne be egy-egy, ketten csak megkuzdenek vele. De hogy Helent most nem lehet zavarni (persze, hogy nem, mert baszki ha azt mondod neki, hogy Hello, mar attol osszezavarodik), mert sok a dolga. Majdnem el is sirtam magam, mert nem ertem, hogy ez mitol ekkora nagy durranas, hogy ekkora feneket kell neki keriteni. Aztan delutan Ruth-al meg egy masik novel a targyaloban papirokat rendezgettunk, hozzateszem, tobb mint fel oran keresztul, gondoltam, most nem baj, hogy senki nincs a recepcion, bazzeg? Kis kocsog. Azert elegge ritka esemeny lehet az, hogy Ruth igy kiakad (a semmire), mert a letolasnal jelen vol veletlenul Roisin is, es utana megkerdezte, hogy jol vagyok-e, sot, ma is, hogy mar jobban erzem-e magam, es hogy o nem tudja, mirol volt szo, de semmi szukseg nem volt arra, hogy a no igy beszeljen velem.

- A fura szomszedrol meg mindig nem tudunk semmit. Extra fura, hogy ha elmegy valahova, akkor szokott a postasnak uzenetet hagyni, hogy a leveleit a postan gyujtsek. Most nincs kint semmi, de a postaja csak gyulik, az ablaka nyitva, es senki nem latta mar honapok ota, plusz mar 2 havi elmaradasban van a berleti dijjal (Marian mindenkitol begyujti az infot). Ugyhogy jobb hijan azon a velemenyen vagyunk, hogy meghalt. A tulaj azt mondta, hogy ha tovabbra se fizet, akkor kihivja a rendoroket es ratorik az ajtot.

- ezen a heten 3 keziedzesre megyek, illetve tegnap mar voltam, megyek holnap is, es szombaton Coleraine-ben, ami innen 1 ora 15 perc kocsival, lesz megint. Allitolag van 4 uj lanyzo, akik nem nagyon jatszottak meg, de erdekli oket. Intenziv emilezes zajlik jelenleg is, hogy ki tud/akar jonni, eddig mar ugy 9-10-en vagyunk, csak csajok! Es az egyik magyar.

Flag Counter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése