2013. április 6., szombat

Kézimeccsek

2 hete, meg ma is voltunk Dublinban edzőmeccset játszani, mivel itt Belfastban mi vagyunk az egyetlen csapat. Először a UCD-vel játszottunk (University College Dublin), bár egy órát késtünk, mert a fiúk a világért sem kérdezték volna meg, hogy merre kell menni, csak mantrázták, hogy 'jó irányba megyünk, a fiúk tudják, mit csinálnak'. Ott cirkáltunk, én már nem találtam olyan viccesnek fél óra után. Aztán mire átöltöztem, és bementem a csarnokba, elkezdődött a meccs...
Ma már jobb volt a helyzet, ha 5 évvel ezelőtt, amikor ideköltöztem, reménykedtem abban, hogy soha többé nem kell hajnalban kelnem kézimeccs miatt, hát nagyot tévedtem. Azok a borzalmas vasárnapok, amikor reggel 8-kor kezdődött a mérkőzés, azaz 7-re ott kellett lenni, azaz 6-kor kellett indulnom a világ végéről, ahol laktam. Ma reggel fél 8-kor találkoztunk, ott is voltunk időben, épp csak az ellenfél, a HELYI csapat érkezett a meccs előtt fél órával, és ők voltak az öltözőkulcs őrzői, plusz szerelést is ők adtak kölcsön. Ez az én vagyok az egyetlen nőnemű dolog egyre kellemetlenebbé kezd válni, mert persze nem adnak külön öltözőt csak nekem. Mondjuk a fiúk nem zavartatták magukat, átöltöztek a pályán, de nekik ugye nem kell melltartót cserélni... meccs után meg rohantam fürdeni, de így is paráztam, hogy rám ne nyissák az ajtót, amíg pőrén vagyok.
Mind a két meccsen 7-tel kaptunk ki, a másodikon már sokkal jobban játszottunk, de nem is én lennék, ha nem robbantam volna fel néha a méregtől: kettős emberelőnyben is eldatuk a labdát, 2 gólt is kaptunk, az egyik muki azzal próbált kábítani, hogy ő azért adta el a labdát 2x is (összesen vagy 6x), mert ugyanolyan színűek voltak a 2 csapat mezei, aha, persze, zöld és fehér. 
Ja, és pénteken edzésen kiküldtek mezőnybe, gondoltam, elleszek szélen, védekezésben, de bakker beküldtek beállóba támadni, azt se tudtam hol vagyok, de aztán gondoltam, ha már így alakult, próbálok hasznos lenni. Az eredmény: Neil fejen keményen fejbekönyökölt, és ugyanebben a pillanatban kaptam egy rúgást is, ami most így néz ki: 


És hogy ez a medvepuszi ne unatkozzon magában, ma Laci lőtt combon, szép kék lett, egy támadásnál pedig összeütköztem az ellenfél támadójával, a térdem is bekékült. Nem bírom én már ezt...



Flag Counter

2 megjegyzés:

  1. :)
    Ha ott lennék, esküszöm elmennék második lánynak. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. vonzanak az utesek?:) Jo lenne egy lanycsapatot osszehozni...

      Törlés