2013. április 23., kedd

Jo bank

Hogy valami jot is irjak, raadasul bankkal kapcsolatban.Az elozo bejegyzesben irtam, hogy a regi bankbol az atutaltnal 50 fonttal kevesebb erkezett az ujba, hat tegnap jott meg a szamlakivonat, es az az 50 az 70. Merthogy kaptam 20 font kamatot, de azt is elvettek. A csajok rohognek rajtam a munkahelyen, mert szerintuk minden miatt panaszt teszek, Laura szerint hetente egyszer, pedig az uccso ilyen meg novemberben volt az iPad Mini miatt. A lenyeg, hogy persze panaszt tettem :) Most hivott a bank, es a csajszi elmagyarazta, hogy mivel le volt kotve 2 evre az az osszeg, nem utalhattam volna at. En meg elmondtam, hogy nem aktivaltam a szamlat (magyarul nem vittem be a bankba a szemely- es lakcimigazolast- pedig igen, de akkor nem volt ott senki, aki egy ilyen bonyolult muveletet elvegzett volna), igy szerintem az osszeg szabadon utalhato volt. Mar elore spannoltam magam, hogy biztos bunkok lesznek, es nem fognak segiteni, meg az en hibam, meg valahol az aprobetus reszben ez le van irva, az en felelossegem, hogy elolvassam (bar ha elolvasom se ertettem volna), es majd az ombudsmanhoz fordulok. De szerencsere a bankos csaj nagyon rendes volt, kerdezte, hogy melyik szamlamra utalja vissza a 70 fontot, mar itt majdnem elaleltam. Majd hozzatette, hogy engeszteleskeppen meg egy 20-ast hozzadobnak, ez megfelelo kompenzacio-e. Azt mondtam neki, hogy en mar a 70 font visszautalasaval is nagyon boldog vagyok, de ha meg 20-at hozzatesz, akkor nem utasitom vissza. Sot, a no meg a telefonszamat is megigerte, hogy elkuldi (biztos igy telefonon keresztul is latja, hogy milyen vonzo vagyok), hogy ot hivjam, ha barmikor problemam van.
Flag Counter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése