2013. április 13., szombat

A belfasti önkormányzat

11 pozíciót hirdetett meg a leisure centre-kben, 2 teljes munkaidőset, 9 részeset. Jelentkeztem is, tegnap volt a határidő, szerencsére szinte ugyanaz volt a jelentkezési lap, mint 2 éve, és még nagyobb cseresznye, hogy megtartottam a 2011-es példányt a gépemen, kivágás-másolás volt, plusz persze fényeztem még magam az elmúlt 2 év ragyogó sikereivel is. Csak a részmunkaidősre jelentkeztem, leginkább azért, mert csak jövő márciusig biztos a meló, subject to review, azaz ezt módosíthatják. Nade ha nem, és én emiatt otthagyom a mostani, jövő augusztusig tuti melómat? Így is azon dilemmázom, meg persze görcsölök, mert valamin mindig kell, hogy ha egyáltalán eljutok addig a fázisig, hogy munkát ajánljanak, akkor fogom-e tudni csinálni? Tavaly 3 hónapig nyomtam, és kurta kemény volt 3 hetente 2 szabadnappal. És miközben sajnálom magam, eszembe jut Cherry (igen, Cseresznye a neve), aki ugyanezt csinálja, de már 15 éve, akkor én meg mit sírok? Igaz, ő 'csak' minden 2. hétvégén dolgozik, én meg minden 3-ból kettőn tenném ezt.

Közben ma is dolgoztam 3 órát, ezalatt sikerült (a gép szerint) 6 tranzakciót lebonyolítanom (szerintem lehet, hogy volt az 7 v. 8 is) , és ezzel 4 font 20 pennyt hoztam a cégnek. Igaz, ebből menet közben eltűnt 2, igen, 2 font 20-szal zártam (ez olyan 700 ft). A manager fel is röhögött: 2 fucking pounds 20? Lorna, a másik recepciós mondta is, hogy ezek után ne számítsak arra, hogy behívnak interjúra...
Flag Counter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése