2013. április 12., péntek

A rádióban hallottam,

vagyis tuti igaz: Belfast áll a 4. helyen a világon azon városok között, ahol a legvalószínűbb, hogy ellopják a telefonodat. Gondolom, ha meglenne még a Nokia 3210-esem, azt nem fenyegetné ilyen veszély.

Ma újabb szakaszához érkezett a telefonközpontos csajjal a harc: hozzám kapcsolt egy ürgét, aki a tv-ben látott egy, az Alzheimer-kórral kapcsolatos kísérletet. Hát én visszakapcsoltam szegény mukit, és mondtam a csajnak, aki ráadásul idegesítő fejhangon és nagyon affektálva beszél, hogy EZ EGY IRODA, ITT NEM TUDUNK SEMMILYEN TV MŰSORRÓL, MEG KÍSÉRLETEKRŐL, ITT SZÁMLÁK VANNAK, MEG BIZOTTSÁGOK. Ja, ő azt hitte, mi majd tudunk segíteni. Hát nem. Aztán furfangos módon azt gondoltam, hogy esetleg összeállíthatnék neki egy kistát, hogy milyen esetekben fordulhat hozzánk, és azért vagyok furfangos, mert tulképpen én sem tudom, és így 6 hónap után már ciki lenne megkérdezni.

A héten volt az ingatlanközvetítőtől valaki megnézni a lakást, Marian azondja, a muki el volt ájulva, hogy milyen szép a lakás, hát nem tudom, nem lehet valami menő ez az ügynökség. Jövő héten kikerül a For Sale tábla, és onnantól jöhetnek majd lakást nézni.

Jó hír, hogy most hétvégén nem kell Dublinba mennem, még jó, ugyanis Ír FÉRFI kupadöntő lesz. Van egy 3-as meg egy 4-es csoport, és a hármasból mindenki továbbjut. He, ennek mi értelme? Persze ebben a csoportban vagyunk mi is.

Megvettem az 1227 Quite Interesting Facts (meglehetősen érdekes tények), Marian utálja, mert mindig felolvasok belőle, múltkor egész este nem beszéltünk, mert ő valamit nézett a tabletjén, én meg ártatlanul megkérdeztem, hogy felolvashatok-e valami érdekeset, mire ő: 'nem lehetne csak egyszer, hogy nem?' Ki ne sértődne meg erre? Na ugye. Most meg röhög, amikor mondom neki, hogy legalább a blogomon lesz, aki elolvassa. Muszáj itt is megosztanom párat, egyelőre numero uno, illetve kettő:

1. Az amerikai felnőttek 46%-a hiszi azt, hogy a világ kevesebb, mint 10000 éves.

2. Az amerikai felnőttek 46%-a nem tudja elolvasni, mi van az orvosságos dobozra írva (jellemzően név, cím, adagolás).

Az én kérdésem csak az, hogy ez a két csoport ugyanaz a halmaz?


Flag Counter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése